fruit

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Jane 31, Aug 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Graag!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee. Fruit is gezond zolang je het maar niet overblijft. En suiker hoort er ook bij

3. yossie

yossie Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    1,784
    0
    36
    Hier weiger ik ook nooit fruit, ook niet als hij 2x om een banaan vraagt. Hij vraagt ook om koekjes, ja die krijgt hij maar 1 per dag. Maar fruit daar beperk ik hem niet in. Omdat ik fruit op mijn werk krijg (en thuis gewoon zelden tijd neem om zelf ook fruit te eten) is het niet vaak heel gevarieerd, omdat ik de helft weg kan gooien. Zoonlief eet vooral aardbeijen, kiwi, peer en banaan (en is behalve op peer er ook echt dol op, en vraag er ook echt zelf om). Alles waar een velletje om heen zit zoals druiven of manderijnen eet hij niet, hij sabbelt er wat op en spuwt het uit. "vroeger" toen ik nog alles pureerde at hij wel alles probleemloos op. En nu eet hij ook nog zelden mango, nectarine etc. hoewel hij daar eerst wel dol op was:(. Ach, komt vanzelf weer denk ik, en anders is al het fruit wat hij graag eet meegenomen.

4. Jane 31

Jane 31 Actief lid

Feb 22, 2009
    324
    0
    0
    bedankt.:D ik maak me minder zorgen.

Jane

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hahaha...ik bedoel natuurlijk 'overdrijft'... teveel fruit is ook niet goed (vaak zuur en teveel vezels...daar kan je flink buikpijn van krijgen maar daarvoor moet je echt heel flink door eten. 1-4 stuks per dag gaat meestal goed maar dan wel varieren. Want 4 appels of 4 bananen is geen strak plan

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

De mijne zijn gek op appels, druiven en de oudste op banaan. Hij mag het gewoon eten hoor..

Minder in trek zijn citrus vruchten.

Ze eten ook wel framboos, aardbeien meloen, peer

7. Jane 31

Jane 31 Actief lid

Feb 22, 2009
    324
    0
    0
    Bedankt voor alle adviezen. Ik geef mijn zoontje lekker fruit wat hij wil.;)
    Alleen wat minder bananen. :D

Dit onderwerp mag dicht.;)

Groeten Jane

Share This Page