Hallo, Wie heeft hier ervaring mee? Wij hebben al een hele geschiedenis met slecht deinken van onze kleine meid. In het zh kwam eruit verborgen reflux en kma. Ik geef borstvoeding en zit dus zelf op dieet, dit gaat op zich goed maar ik ga er zelf aan onderdoor.. Val te veel af, krijg nu bijvoeding en heb een weerstand van 0. Ik heb besloten om na 5 maanden nu langzaam over te gaam maar allergy care (voorgeschreven door ka) maar ze vind dit zo vies!! Vandaag flessen gegeven van 170 borstvoeing en 30 cc allergy care.. Dan drinkt ze maar de helft op met veel protesteren. Hoe losten jullie dat op? Ik krijg alweer pijn in mn buik omdat ze weer minder gaat drinken!
Ik heb er geen ervaring mee, maar je hebt ook nog nannycare geitenmelk, is dat een idee? Het kan natuurlijk dat ze daar ook allergisch voor is, geen idee hoe groot die kans is. Super trouwens dat je al 5 maanden bv geeft! Lijkt me zwaar als je zelf een dieet moet volgen.
Geitenmelk is geen geschikte voeding bij kea. De kans op reactie is zeer groot, koemelk en geitenmelk lijken heel erg op elkaar kwa samenstelling. Babys hebben soms echt meerdere dagen nodig om te wennen aan de smaak. Kindjes die uitsluitend kv krijgen hebben dit ook, alleen daar is niets anders voor te drinken. Meestal gaat dit na een aantal dagen beter. Mijn advies is gewoon blijven aanbieden. Ik weet niet hoeveel je voorheen gaf aan bv, maar kv valt ook anders. Doorgaans zwaarder.
Okee bedankt voor jullie tips! Ik moet het idd echt even doorzetten. Hebben jullie het ook wel is geproefd? Oh my god het is zo smerig! Heb echt te doen met die kleintjes haha
Als het echt niet wil lukken, zouden er dan nog alternatieven zijn qua voeding? Misschien kan je dat overleggen met de kinderarts.