hoi ik hen nu onze kleine meid 2x een fruithapje gegeven en telkens maar 2 a 3 theelepeltjes maar haar ontlasting wordt er erg hard en kleiig van! hebben jullie deze ervaring ook en is dit een kwestie van wennen of blijft dit? Ook hoorfe ik dat appelsap ontlasting weer kan verdunnen is dit dan een goeie tegenhanger? Hoeveel fruit geven jullie en hoeveel asp met 4maanden?
Volgens mij wordt de ontlasting zoiezo wat dikker en kleiiger als je gaat bijvoeden. Was bij mij wel zo in ieder geval. Ik geef er niets tegen. Hij moet wat harder persen, maar voorderest heeft Quinn weinig problemen met zn ontlasting.
Volgens mij wordt dat vanzelf weer wat minder, toen ik Joey voor het eerst bij ging voeden was het ook even harder... maar toen hij gewend was was het al weer minder. Idd blijft de ontlasting sowieso wat dikker als je gaat bijvoeden, dat is logisch. Ik zou geen appelsap geven, veel te zuur en het zit ook al in de fruitpotjes
Het wordt idd wat harder. De darmen wennen vanzelf waardoor de ontlasting ook weer iets beter wil, maar het blijft harder dan van te voor. Groetjes Kalush
En met appelsap moet je uitkijken! Vroeger werd gezegd dat appelsap goed was bij diarree en mijn moeder mijn broertje maar appelsap laten drinken en hij maar aan de diarree blijven...... Appelsap werkt laxerend! Ben er dus voorzichtig mee (harde ontlasting is niet fijn, maar diarree ook niet!)
Daan heeft er 2 dagen last van gehad verder doet hij nu gewoon weer zijn dagelijkse 1 flinke tot de nek strontluier. even geen bananen fruitje geven. ik heb 1x in zijn fles wat slaolie gedaan toen het er niet uit wilde en na een paar uur heeft hij alles eruit gepoept en klaar was meneertje