fruithap op vakantie/weekendje weg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nathalie2012, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik weet het ik ben iemand die snel ergens een probleem van maakt :p

Ik kan idd een koekje doen in het zwembad en dan thuis fruit. Of banaan of appel meenemen. Mandarijn wil ze niet en peer lijkt me ook zo kledder. Knijpfruit kan ik ook proberen, altijd makkelijk ook als je geen rijp fruit in huis hebt...

2. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    knijpfruit leek mij ideaal, maar dochter eet veel liever vers. wij gaan elk weekend naar zwembad of binnenspeeltuin en dan gaat er ook fruit mee, meestal een banaan. aluminiumfolie erom en hop in de tas. maar vaak gewoon een klein vershoudbakje (past in mini zijvakje) met halve manderijntjes, partjes appel en halve druiven. desnoods heel in bakje en snijden op bestemming, maar heb het liever gewoon hapklaar. op grond vallen valt wel mee hier en als je bakje vol fruit hebt maken die paar stukjes ook niet uit om weg te gooien...

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Wij spenderen ook rustig een hele dag in het zwembad, als ze moe zijn slapen ze daar wel haha

Op vakantie ( buitenland buitenbad dus wel 25+ graden dan gaan we 10.00 uur naar het bad en tussendoor geven we de kinderen eten en drinken en om 16,30 vissen we de kinderen uit het water :p

Maar hier ook gewoon mandarijnen druiven bananen, kiwi vond onze dochter leuk, half doorsnijden en met een theelepeltje kiwi uitlepelen

4. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bananen zijn ideaal om mee te nemen, stukjes komkommer blijven ook lang lekker in een bakje. Enne, heel af en toe een knijpfruitje is echt niet zo erg hoor. Thijs vindt het echt helemaal lekker, die enkele keer dat hij een knijpfruitje krijgt. Verder krijgt hij 2 stuks fruit per dag en een uitgeperste sinaasappel dus voel ik me echt niet schuldig over dat ene knijpfruitje omdat we een dagje weg zijn/lang in de auto zitten/p vakantie zijn.

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ach gekledder... Gooi je kind in het golfslagbad en het is weer schoon ;) :p

Veel plezier trouwens! En welk park ga je?

6. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Lijkt me niet echt de bedoeling dat je de kindjes weer schoonwast in het zwembad ;)

We gaan naar het Heijderbos. Gelukkig zijn de douches enzo dichtbij het peuterbad zodat we eventueel haar handen even kunnen wassen.

Ik zie dat AH ook van die zakjes fruit heeft, die zijn lang niet zo duur als Goodies. Al zit daar misschien weer extra water in....

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.987
    3.994
    113
    Aldi heeft ze ook hoor, elke supermarkt wel dacht ik.

Maar maakt dat nou zo veel uit voor dat ene weekendje of er iets meer water of suiker in zit of dat het een paar centen duurder is?

Ik zou niet te moeilijk doen hoor, als je perse fruit mee wilt naar het zwembad zou ik een knijpfruitje doen of anders iets voorgesneden in een bakje. En anders op een ander moment fruit. Of één keertje niet....

8. unknowable

unknowable Niet meer actief

Ik kan niet in jullie portemonnee kijken, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Zoals degene boven mij ook noemt, neem gewoon een knijpfruit. Die paar cent meer.. Dan nemen jullie maar geen ijsje of drankje ;)

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Pfff je weet dat kinderen (en jezelf ook trouwens) het beste uit de zo'n kan houden he tussen 12/15 uur?

Wij gaan altijd om 9/10 uur naar zwembad en gaan om 12 uur eten (uit de directe zon en dan erna even siësta houden en dan rond 15 uur weer naar zwembad.

Ik kijk echt wel uit met de huidjes van m'n kinderen daar kan je niet tegenop smeren qua kans op huidkanker...

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Knijpfruit van de AH is niet met extra water hoor en ook zonder toegevoegd suiker.
    Maar ik vraag me altijd af hoeveel voedingswaarde dat fruit nog heeft.
    Gewoon zelf een bakje van thuis of eerst fruit eten en dan naar het zwembad.
    Dat deden wij zo om 9.30 fruit on het huisje of een banaan onderweg naar het zwembad.

11. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

ach ja een keer voor onderweg als extraatje, doe ik niet zo moeilijk over als ze voor de rest altijd prima fruit eten dan...

We hebben ook wel eens zo'n fruitsmoothie uit flesje (die nemen ze ook als we bv naar de mac gaan) bij alles gaat het om mate en afwisseling...

12. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Snap ik wel maar dan zou ik het fruitmoment later op de dag doen.
    Ik geef ze ook wel eens knijpfruit maar niet in plaats van.
    Vaak als ze niet lekker zijn en ze niet genoeg drinken dan zo wat extra vocht.

13. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Hahaha:) wat een reacties voor eigenlijk een mini probleempje!
    Geinig:D

Deel Deze Pagina