hoeveel voeding?

Discussie in 'Voeding' gestart door mamavanukkie, 2 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hoeveel cc flesvoeding en vocht heeft een kindje van bijna 5,5 maand nodig? mijn kleine man is sinds een paar dagen enorm aan het stunten met zijn flessen. het liefst geeft ie er al na 100 cc de brui aan, maar met afleiding krijg ik er 130cc in. hij krijgt nu vier flessen van 180 + 6 en een fruithap heel potje 4 maanden en een half potje groenten , wel drinkt hij genoeg, is ook vrolijk en plast voldoende. is het te vroeg voor drie flessen, of moet ik al aan opvolgmelk gaan denken? :rolleyes: :(: hij is ook bezig met tandjes krijgen en een sprongetje ;) hij weegt nu 7200 gram en is 68 cm.

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zou me er niet al teveel druk om maken.
    door tandjes kunnen ze volgens mij ook slechter gaan drinken.
    Esmee was ook iets van 5 maanden toen ze op 3 flessen zat.

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze zoon is maar een weekje ouder, en die zit al 2 weken op 3 flessen van 6 schepjes, plus een klein potje groenten. Dus vier voedingen (met nog wat fruit als extra)
    Dus hij kan al best over naar een flesje minder, hij weegt toch ook genoeg als ik dat zo bekijk. :D

4. randi

randi Niet meer actief

hij drinkt zeker niet te weinig en als hij zelf aangeeft dat hij toekomt met 3 flessen is dat ook goed, de mijne zaten daar ook op , op die leeftijd en nu zelfs af en toe nog maar op 2. hangt er een beetje vanaf hoe ze hun groenten gegeten hebben

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    bedankt voor jullie reacties tot nu toe. ik laat het hem zelf maar aangeven wat hij wil. gisteren kwam hij ook uit op drie flessen en hij is hartstikke vrolijk. dus zorgen maak ik me er niet over :D

Deel Deze Pagina