fruithap

Discussie in 'Voeding' gestart door guppekop, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kom er net achter dat ik ben vergeten potje fruit te kopen voor lydia voor morgen. We gaan een dagje weg. Kan ik nu al fruit klaarmaken en haar dat morgen geven? Als ze geen fruit of groente krijgt slaapt ze niet meer door en je snapt, dat wil ik voorkomen;) als het kan, wat is dan het beste? ik heb appels, banaan, kiwi, mandarijn op de fruitschaal en nog peer in de vriezer...

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gewoon een banaan meenemen lijkt me :)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Appel schillen, in stukjes snijden, even laten koken met een heel klein beetje water en dan fijnprakken. Zo maakte ik in het begin altijd een appel-fruithapje voor mijn dochter. Als je dat in de koelkast bewaard kun je het prima morgen geven.

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou ook gewoon een banaan en een vork en een bakje mee nemen, krijg je zogeprakt

mijn mannetje eet ook gewoon geprakte banaan, twas zelfs zn eerste fruithapje, en die kleine ministukjes gaat hardstikke goed hier :)

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    banaan zo meenemen heb ik heeeeele slechte ervaringen mee...

dan ga ik zo de appel maar vast klaarmaken als daniel weer slaapt

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Banaan in de schil meenemen. En theelepeltje. Met theelepeltje schraap je langs de banaan, zo krijg je zachte hapjes. Of je breekt stukjes om zo te eten op.
    Als je een banaan gewoon in een doos meeneemt wordt ie echt niet geplet hoor!

Maar als je peer in de vriezer hebt, dan kun je die gewoon meenemen. Ontdooit onderweg wel.

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

bij de xenos verkopen ze bananendozen ;)

8. adi

adi Niet meer actief

Wat bedoel je met slechte ervaringen? Voor de banaan of voor je dochter?

Ik zou ook dat doen, anders morgenochtend een prakje maken, is iok 2min werk.

Deel Deze Pagina