Iemand hier bekent mee? Mijn dochter van 10 maanden heeft reflux en kan nu met medicijnen veel aan kwa eten maar van de bambix koekjes gaat ze standaard veel spugen... De koekjes van Liga echter niet... Nu las ik dat er in die van Liga geen vanille zit en die van bambix wel... Was benieuwd of hier iemand dit herkent...
Kan heel goed dat je kind reageert op een bestanddeel in de koekjes. Mijn kinderen hadden zowel met liga als andere merken koekjes problemen. Brood enzo ging probleemloos. Eigenlijk vond ik de oplossing erg gemakkelijk: gewoon geen koekjes kopen, voor mezelf koop ik die ook nauwelijks, ik zie het als een soort snoep.
Precies daar ben ik nu ook mee gestopt daarbij komt dat ze brood lekkerder vindt dan die koekjes en het geeft ook nog eens minder troep ... vond het alleen erg opvallend maar er zal wel allemaal spul inzitten dat eigenlijk helemaal niet gezond is
Onze dochter ging ook spugen van de koekjes. Ze eet ook bijna nooit koekjes nu (alleen bij oma). Thuis eet ze als tussendoortje een cracker.