Fruithapje 3 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door Partyrocker, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robijntje1982

    robijntje1982 Niet meer actief

    ja maar jij kent TS ook persoonlijk he, dus jij zal weten of dit een foto is van nu!

    je hebt echt niet in de gaten dat je mensen kwetst he, jammer is dat
     
  2. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik ken zat goede moeders die toch roken. Natuurlijk wel buiten.

    Maar anderen denken daar anders over.
    http://www.youtube.com/v/zprz8JpnvFk&&hd=1&autoplay=1&rel=0&fs=1&showsearch=0&showinfo=0&iv_load_policy=3&probably_logged_in=0
     
  3. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hoe bedoel je ik ken TS persoonlijk? Eerste keer dat ik iets van haar lees hier:(
     
  4. robijntje1982

    robijntje1982 Niet meer actief

    ow god en je kan ook nog niet eens een berichtje goed lezen. dat is sacastisch bedoelt hoor.

    maar zal het anders neer zetten:

    jij weet niet of dit een foto van nu is, dus hoe kan jij beoordelen of dit kindje er aan toe is
     
  5. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kan merken dat jij geen zware longproblemen in de familie hebt. Dan kan elke teug adem die je neemt namelijk pijnlijker zijn dan een klap als er rook in de lucht zit.
     
  6. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik neem toch aan dat moeders hun avatarfoto af en toe updaten.
     
  7. robijntje1982

    robijntje1982 Niet meer actief

    dat vind jij, maar dat hoeft niet iedereen te vinden
     
  8. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Waarmee de boel wel helemaal off topic gaat.

    Belangrijkste is nu de vraag of TO iets heeft gehad aan de informatie die hier gegeven is en of ze er iets mee wil doen.

    En als jullie verder zin hebben in een potje Dirksmama-bashen doe dat dan via een PB, ik denk niet dat het verder interessant of relevant is.
     
  9. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Meschien een beetje off-topic.
    Maar ik vindt het altijd apart dat waneer er topics geopend worden met een vraag omdat bijv. het cb iets gezegd heeft dan reageren de meeste vrouwen "volg je gevoel"
    Nu volgt een vrouw haar gevoel en dan wordt ze raar aangekeken want dan moet je ineens wel alles lezen en geloven.
    Beetje tegenstrijdig :(
     
  10. robijntje1982

    robijntje1982 Niet meer actief

    ja dat vind ik ook en dan met de na druk op MOET.
     
  11. Linnie1985

    Linnie1985 Fanatiek lid

    17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Zo tegenstrijdig is dat niet. In de ene situatie is het verstandiger om naar je gevoel te luisteren en in de andere situatie is het juist verstandiger om naar de feiten te kijken.
    De ene situatie is de andere niet!
     
  12. Queen

    Queen Fanatiek lid

    11 aug 2010
    1.066
    251
    83
    Ik heb net alle posts doorgelezen en sta versteld van de reacties van sommigen.

    Ik kan het niet laten om de knuppel toch ook nog even in het hoenderhok te gooien.

    Roken tijdens de zwangerschap maakt je mijns inziens idd een slechte moeder.

    Bijvoeren met 3 maanden komt daar behoorlijk dichtbij in de buurt.

    Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde voor zo'n hummeltje?!?
    Je speelt met de gezondheid van je zoon.
    Waarom neem je dergelijke risico's?
    Alleen om je het zo "gezellig" vindt dat ie een paar likjes uit een of ander ranzig potje krijgt?

    Ik hoop dat ie er niks aan overhoudt maar ik raad je aan er zo snel mogelijk mee te stoppen.
     
  13. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Heb nu weer even alles bijgelezen.
    Mijn god zeg wat een reactie's en opmerkingen.
    Iemand voor dom/slechte moeder en weet ik het wat uitmaken.
    Meschien zijn jullie wel dom om zo schaapachtig alle onderzoekjes te geloven.
    Is toch ook niet leuk om te horen,of wel dan.
    Weet je wat pas een slechte moeder is,iemand die haar kind mishandelt of moedwillig verwaarloosd.
    Niet omdat iemand een keuze heeft gemaakt die een ander niet zou doen.
    Over overgewicht (mijn mening) kinderen bewegen zich tegenwoordig steeds minder,en er wordt steeds ongezonder gegeten.
    En wat ik net al neergezet heb (zie je veel in dit gedeelte van zp) als het cb iets adviseerd dan zegt iedereen "volg je moedergevoel die weet het het best" maar o wee als het niet in jullie straatje past dan moet je na jullie en na alle linkjes en onderzoekjes luisteren.
    Ts kan koppig overkomen maar jullie zijn net zo koppig.
    Sommige van jullie drukken nu ook jullie mening door.
     
  14. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nou zijn mijn dochters potjes weer ranzig. kom maar op nog meer verwijten.
    Zoals ik eerder al zei kan ik mij niet voorstellen dat jolisa tot over 2weken alleen melk zou krijgen. Met wat ze nu al eet op een dag.
    6 papfles
    10 fruitpotje
    14 210+7 melk
    18 avond maaltijd potje
    21.30. Papfles

    En tussendoor ook nog een berenkoekje en wat water
    Dan heeft ze echt niet meer genoeg aan alleen melk hoor. Ze geniet er zelfs van en ze doet het hier perfect op. Ontlasting is goed we slaapt goed lacht veel kletst je de oren van je kop af.
    Maar dan moet ik wel zeggen ze is nu gecorrigeerd zes maandjes

    sommige Slaan gewoon te veel door. Terwijl dat nergens voor nodig is eigenlijk. Denken jullie nu echt dat als jullie blijven zeggen dat het slecht is dat er dan mee gestopt word.
    Stop gewoon met dat eeuwige beter weet gedoe
     
  15. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Als je alle onderzoeken tegenwoordig moet geloven en serieus moet nemen dan mag je helemaal niks.
    Lucht is ernstig vervuild dus houdt je adem in en laat je kindje ook maar dr adem inhouden.
    Bij alles wat we eten en drinken wordt wel weer door een onderzoekje gezegd dat het slecht is.
    Het is een feit dat onze weerstand steeds slechter wordt (mijn bron ik werk in het zh)
    En al die beschermingen zullen onze weerstand echt niet beter maken alleen maar slechter.
     
  16. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je gevoel volgen wil nog niet zeggen dat je je gezonde verstand moet uitschakelen.
     
  17. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh ja en er is een documentaire op tv geweest over over gewicht. Niet door het vroeg beginnen met bijvoeding maar genetisch bepaald zijn de meeste gevallen.
    Ook als je je kindje wil troosten hem/gaar een snoepje te geven zullen we later sneller rondr gaan eten om zich te troosten. Heeft helemaal niks met vroeg bijvoeden te maken.
    Als ik mijn dochter in plaats van water, cola ga geven of die richting daarmee kweek je over gewicht.
     
  18. MMM74

    MMM74 Fanatiek lid

    18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Joh vroeger kregen we allemaal met twee maanden ofzo liga met sinasappelsap geprakt. Tijden veranderen en zo ook de adviezen. En er zijn naar mijn weten heel veel onderzoeken die elkaar ook weer heerlijk tegen spreken wat betreft bijvoeden vanaf wanneer.

    Ik begin als mijn meisje vier maanden is met rijstebloempap te geven, daarna groente en daarna fruit. Dit op advies van onze kinderarts. Tja die zal het toch echt wel weten? Drie maanden is misschien wat vroeg in onze ogen maar wie weet is dit kindje er wel ontzettend aan toen?
     
  19. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja en zo hebben alle te dikke mensen wel een excuus...
     
  20. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    #180 This is me, 18 dec 2011
    Laatst bewerkt: 18 dec 2011
    Zeg ik dat dan.
    Ik vermeld alleen wat hier in de topic wordt gezegd,hoe tegenstrijdig jullie zelf reageren.
    En btw wie zegt dat iemand d'r verstand iut schakeld.
    Alleen omdat die niet overeenkomt met een onderzoek??
    Hoe vaak wordt z'n onderzoek wel niet aangepast en verandert,daar weleens over na gedacht??
    Over 5 jaar kunnen ze goed zeggen bijv. vanaf 6 maanden is veelste laat.
    Zou jij het dan leuk vinden dat iedereen jou een slechte moeder vind omdat jij gewacht hebt???
     

Deel Deze Pagina