Hoi meiden, Ik was op 1 dag heel moe en misselijk.. toen ben ik ziek geworden en heb de hele avond en nacht zwaar overgegeven. Had er ook koorts bij, en hield helemaal niets binnen. (ook geen water) Vervolgens 3 dagen obstipatie. Nu sinds gisteren hou ik weer wat lichte voeding en water binnen., en voelde me ook beter, maar nu vandaag ben ik WEER zo moe en misselijk.. zwaar gevoel in m'n maag. Is dit nu een virus wat heerst ? Kan een virus zo ineens weer terugkomen na 3 dagen ? Ik heb sinds m'n kinderjaren niet meer zoiets gehad... (alleen mega griep 2 jaar geleden) Dacht dat bij buikgriep juist diarree hoorde ? Sorry voor de onsmakelijke woorden als je aan het lunchen bent. Hebben meer mensen hier last van (gehad) onlangs ??
We hebben hier ook buikgriep gehad, en allemaal anders. Manlief alleen wat diarree en boeren. Mij zoontje een avond spugen, maar geen diarree, en ik een nacht en ochtend spugen en diarree op zijn heftigst. Wat ik merkte was dat ik na een paar dagen weer meer ging doen, en misselijk werd van de honger dus even een paar dagen wat meer gegeten, of een glaasje limo tussendoor..
Ik ben ook ziek, overgeven en aan de dunne....... En mijn man alleen overgeven, jongste dochter hetzelfde als ik en mijn oudste heeft nergens last van gelukkig. Virus inderdaad, echt tuk
Hier ook, oudste had het op zijn verjaardag Echt behoorlijk, spugen, diarree en koorts. Nu nog, ik heb alleen diarree, mijn jongste ook. Het heerst geweldig dus!
Er heerst zeker iets idd. Mijn man had het net voor kerst. Geen diarree, maar idd wel alles eruit aan de bovenkant...lag 2 dagen op bed, kon gewoon niks anders. Geef het de tijd om weer te "vertrekken" en vooral drinken. Is niet erg als je niet tot weinig eet, zolang je maar blijft drinken. Thee met suiker bijv of limonade etc, suiker zorgt dat je toch wat energie blijft houden. Beterschap! Ik ben gelukkig nog niet aan de beurt geweest, even flink afkloppen haha!
Hier ook begon bij vriend snachts overgeven sochtends ook nog 2 keer Ik hele dag heel missenlijk en super moe Volgende dag dochtertje overgeven 2 dagen lang En nu begint zoontje beetje hangerig te worden Denk dat het wel heerst en de 1 heeft er langer last van dan de ander
Ik hoor echt heel verschillende varianten, maar er heerst inderdaad wel iets. Tussen Sinterklaas en Kerst.... begon met de oudste dochter, die kwam van zaterdag op zondag bij me... k heb buikpijn. Dat ging goed totdat ze om 8 uur thee kreeg alles (incl avondeten vorige dag) kwam er uit. Hele dag wel beroerd geweest, maar verder had ze niet echt problemen, oh ja wel... oorpijn heeft ze ook gehad die dagen. Tot en met de woensdag verder goed gegaan... en toen 's avonds vreselijke diarree. De jongste begon op donderdagavond met spugen, bleef doorgaan tot aan "gal spugen" aan toe. Aantal heeeeeeel vieze luiers gehad. Wij die donderdag beide beroerd geworden, niet spugen, maar wel voor de zekerheid spuugbakken aan beide kanten van het bed Vriendlief op vrijdag vreselijke diarree gehad en wat wee op de maag. En ik de zaterdagavond hondsberoerd, maar niet hoeven spugen en fikse diarree. Terwijl mijn zusje kort voor Kerst dus vreselijk koortsig is geweest en snotteren enzo, haar man en zoontje beide juist weer spugen. En mn ouders hebben ook fiks last gehad van darmen
Ben bang van wel....het gehele gezin is twee weken aan het spugen, diarree en verkouden. Heb menig bed verschoont dacht zelf de dans te hebben ontsprongen...tot vannacht helaas. Kan niets anders doen dan slapen, totaal geen kracht en zelf water komt eruit. Laten we hopen dat dit het weer was ben nog nooit zo ziek geweest, ml ook niet.
Och.. pluhhh. Duidelijk een virus dus, waar iedereen ook nog eens anders op reageert.. ene kant wel blij, was bang dat ik een bacterie had opgelopen van de vis en brie de vorige dagen.. Liever een virus dan! Maar tis idd wel een heftig virus.. dat spugen komt echt uit het diepste, proberen te rennen naar de wc was hier al meerdere malen te laat.. bah! Iemand ook obstipatie erbij of werken mijn darmen gewoon verkeerd om ? Nou we zingen het maar even uit.. kan het echt 2 weken duren ja Froggie ? Jeetje zeg Ik hou wel eierkoek en rijstewafeltje binnen sinds gisteren trouwens.. af en toe een stukkie. Kippensoepje draaide m'n maag al van om! Iedereen heel veel beterschap !!!
Uhm.... ik wil je niet voor het hoofd stoten oid hoor, maar ik weet niet hoe het bij jullie met zwanger worden zit, of in ieder geval of er een kans op een spontane zwangerschap inzit... maar zoveel spugen en moe zijn en obstipatie... zou je misschien stiekum zwanger kunnen zijn?????
Hier al vanaf de eerste kerstdag. Eerst begonnen de kids een voor een te spugen. Toen had ik de hele dag maagpijn, maar lekker aan de paracetamol gegaan. 2 dagen later 3 dagen met koorts rondgelopen. Kids 1 dag goed, dag daarna begonnen ze weer te spugen. Na mijn koorts kreeg ik last van keelpijn, moeite met slikken, verstopte neus, zeehonden hoest enz....nu zijn we 3 dagen verder en ben ik vanmorgen opgestaan met zware oorpijn, waar ik nu knetter van word!!! Hier dus al een dikke week aan het kwakkelen en het wil maar niet weg, steeds als ik denk dat het weg is, komt er wel weer wat nieuws in de plaats, Hoop echt dat dit nu het laatste is want ik ben er helemaal klaar mee!!!
@hopmarjanneke, hoef ik mij geen zorgen over te maken Maar kreeg wel weer flashback, bij beide zwangerschappen vanaf 6 weken tot aan de bevalling niet anders gedaan had gehoopt dat nooit meer te maken aangezien ik echt nooit ziek ben
Het gaat heel erg rond. Ik heb het al drie keer gehad vanaf sinterklaas . Eerste keer een dag tweede keer drie dagen en de derdere keer vier dagen die was ook het ergst hield niks binnen. Kwam er overal uit.. Gelukkig gaat het nu al anderhalf week goed.. Beterschap iedereen..
jep wij hebben het ook allemaal doorstaan... de hele family... daarna mn vriendinnen en kids, ouders ervan.. vriendjes en vriendinnetjes op school... en mn zus en gezin.... vreselijk...
3 keer pffff !! Vind jij dat wel genoeg gehad hebt dan hoor! Bah zeg.. misschien 3 verschillende virussen ? Heb je in ieder geval genoeg antistoffen voor de komende jaren hopelijk !
M'n buik is wel zo bol nu haha Maar heb gewoon menstruatie gehad, en afgelopen dagen positieve ovulatietesjes en ik denk gisteren of vandaag m'n eisprong
Nou ja misschien een innestelingsbloeding gehad ofzo Nee, maar ik las je verhaal en toen nog eens je onderschrift... vandaar ook mijn voorzichtige formulering. Mijn derde zwangerschap was ook vrij onverwacht dus ja, het kan je maar zo overkomen. (Al zie je het natuurlijk minder bij mensen die al in de MMM lopen)