Wat smeer jij op brood van je kindje?

Discussie in 'Voeding' gestart door janna76, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Ik sta net mijn zoon van 9maand een broodje te smeren. :)
    Lekker met chocopasta, is ook gemakelijk met hem voeren he?hihihi :oops:
    Maar nu vroeg ik me af,
    Wat geven jullie je kinderen op brood?
    Kan ik ook ideeen van op doen.
    Alvast bedankt meiden.

Groetjes Janna

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    jam, smeerkaas, leverpastei, maar niks van dat alles eet ze, ze heeft het liefst droog brood hi hi hi! lekker goedkoop

henriette

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Vanalles, maar meestal kaas, smeerkaas, jam, vruchtenhagel, sandwichspread, appelstroop of chocopasta. Ze is geen fan van smeerworst. Soms ook ei, gekookt, gebakken of roerei, maar dat is maar twee keer per maand ofzo, vergeet dat soort dingen altijd te maken, al is ze er dol op.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    toen ie 9 maanden was kreeg hij alleen maar appelstroop, jam, leverpastei, worst, kaas (kortom alleen gezonde dingen) pas NU (hij is anderhalf) mag hij af en toe eens een met chocopasta (heel licht besmeerd) en dat is dan het enige zoete wat hij op brood krijgt, ik vind beginnen met niet zoete dingen wat beter zeker als ze pas 9 maanden zijn.

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    smeerkaas, leverpastei, chocopasta (met mate), stroop, kaas, vleeswaren, jam

geen hagelslag oid, puur omdat dat zo rommelt haha

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier vaak brood met alleen boter. Maar met beleg, dan vaak jonge kaas, (verschillende soorten) jam, kipfilet, appelstroop, bakje yoghurt om het broodje zelf in te laten dopen, stukjes banaan of stukjes appel, komkommer, meer kan ik even niet bedenken nu ;). Laatst een keer chocopasta geprobeerd, maar dat vonden ze blijkbaar vies!

7. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    super meiden! Zo heb ik ook weer een paar ideeen. ;) :)
    Bedankt. :thumup:

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Met 9 maanden gaf ik alleen nog maar smeerkaas en appelstroop. Later ook pindakaas, jam, plakjes worst. Chocoladepasta komt er hier echt niet in, maar hagelslag wel (beetje inconsequent, maar ik vind chocopasta zulk ontzettend smerig kliederig spul).
    En sinds kort zijn we aan de tosti! Is mijn zoontje echt helemaal gek op, dus als we tussen de middag samen thuis zijn, maak ik wel eens tosti's.

9. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Smeer kaas.... smeer leverworst...
    Laast had ze een plakje kaas er op omdat we op stap waren en ik dommie alles vergeten was voor eten voor haar maar ze vond het lekker.

Deel Deze Pagina