4 maanden na bevalling tampons

Discussion in 'Na de bevalling' started by cobravosje, Jan 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cobravosje

cobravosje Actief lid

Nov 18, 2008
    182
    0
    0
    hee meiden, ik heb nu pas voor het eerst tampons gebruikt tijdens menstruatie omdat het de vorige keren niet ging. het deed erg pijn en omdat ik bekkeninstabiliteit heb (gehad) liep het er min of meer gewoon langs. dus al die tijd maandverband moeten gebruiken.
    nu weer ongesteld en weer geprobeerd maar het blijft inwendig pijn doen.
    sex lukt dan weer wel, (ook de eerste 30 sec iet wat pijnlijk maar daarna helemaal niet meer)
    die tampons blijven zeer doen.
    heeft iemand dat ook?
    ik vind maandverband niet erg fris.. maar dit schiet ook niet op
    als ik sta voel ik het niet maar als ik zit wel het is net alsof het dan weer terug naar buiten komt maar "net niet" je kenth et wel..

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat heb ik ook. Voor de zwangerschap kreeg ik een tampon er gewoon in, zonder problemen, nu lukt het niet altijd, dan heb ik idd ook dat als ik ga zitten, dat ik het voel. Niet echt prettig. Ik ben (gelukkig) niet zo hevig ongesteld, maar ik moet dus echt even wachten tot het weer naar beneden loopt (sorry als het vies klinkt) en dan krijg ik hem er wel makkelijk in.
    Seks lukt overigens wel gewoon.

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik kreeg dus de tampons er ook niet in. Afgelopen weekend sex gehad en dat ging prima. Dus eigenlijk ging ik er al vanuit dat ik mijn volgende menstruatie gewoon weer tampons kan gebruiken, maar nu ik jullie zo lees kan dat nog weleens heel anders lopen....He bah, ik gebruik veel liever tampons ipv maandverband!

4. cobravosje

cobravosje Actief lid

Nov 18, 2008
    182
    0
    0
    ja ik ook hoor!
    en het rotte is nadat ik dit bericht had geschreven moest ik hem er ook nog uithalen voor het slapen. en dat deed GIGANTISCH pijn ik dacht ik durf nooit meer!
    nu zit ie er toch weer in hahaha
    ja het is echt ernstig hierzo

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

He bah meis, ik moet het aankomende zondag worden, dus ben benieuwd!

Share This Page