van vers eerder vol en nog iets...

Discussie in 'Voeding' gestart door Eefke84, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

is dat bij jullie ook dat je kindje van vers eerder vol zit als van een potje?

hier net verse sperziebonen en het mondje gaat gretig open maar bij zon 125 gram is het klaar. potjes eet ze wel helemaal op.

sperziebonen heb ik gemerkt heeft ze het liefst zonder aardappelen. de rest van de groentes eet ze wel gewoon met aardappelen. kan het kwaad om sperziebonen zo te geven ( 125 gram dus ongeveer)

ook zie ik vaak dat als ze vers krijgt en ik het prak dat ze de volgende dag bijna hele sperziebonen, wortelen etc weer uitpoept, ze kauwt er ook weinig op volgens mij. kan dat kwaad? haalt ze er dan wel genoeg voedingsstoffen uit?

zo dat was het wel weer ;)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

niemand die dit weet?

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nee :) Ik weet het niet, ben heel erg van de potjes en geef eigenlijk alleen fruit wel eens vers. Maar ik denk niet dat het kwaad kan hoor. De voedingsstoffen haalt ze er vast wel uit en als je het gewoon goed blijft combineren.... lijkt mij geen probleem. En bij twijfel kun je altijd even je consultatiebureau bellen (tenminste dat is bij ons zo).

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik lees hier wel veel terug dat in potjes heel veel water zit (juist om het ook glad te krijgen). Hierdoor vult het minder dan een zelfde hoeveelheid vers...

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    ja, ik merk dat wel ja, dat ze van potjes meer eet dan vers. maar ik zie dat mijn 'eigen' hapjes soms best zwaar zijn, dan doe ik er wat water bij en dan eet ze het ook beter. Dus in volgende serie doe ik er wat meer kookvocht in.

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hier merk ik er niks van, maar ik heb dan ook een klein vreetschuurtje :D

7. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    jahhhh nu je het zegt eet ze idd meer van de potjes, het potje soms gewoon leeg en zelfgemaakt minder. zal idd wel voller zijn.

maarrrr ik geef bijna geen potjes maak het zelf. Alleen als we verderweggaan...

8. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Ik geef van 'vers' ook minder (175 gr) dan van een potje (200 gr).

9. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Hoeveel gram geef jij vers?!

Deel Deze Pagina