fruithapje

Discussion in 'Voeding' started by Samba25, Oct 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo,

Mijn dochter sabbelt heel erg op haar handen en hapt erin, nu zeggen mensen in mijn omgeving tegen mij dat dit betekend dat ze toe is aan vast voedsel, is dit zo?

2. L83

L83 Bekend lid

Dec 17, 2007
    627
    0
    0
    nee hoor, is gewoon de ontwikkeling en alles ontdekken, op deze leefdtijd heeft ze nog geen andere voeding dan borstvoeding of flesvoeding nodig, maar goed dat is mijn mening :)

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik ben het met L83 eens. En zou op z'n minst wachten tot ze 4 maanden is. Alles wat ze nodig heeft haalt ze uit de borst- of flesvoeding.

4. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Mensen zeggen zoveel. Lekker laten l*llen.
    Tot 6 maanden hebben ze genoeg aan BV of KV.

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb even voor de 4 maanden het advies gekregen van het cb om te beginnen met fruit/ groente en pap.
    ik ben toen (ik was het met ze eens) met 4 maanden begonnen met pap (rijstebloem) en toen dat goed ging op gaan bouwen.
    nu krijgt jayden fruit groente af en toe ook een hele sperzieboon en lange vingers.
    Als je gaat proberen vooral goed opletten dat je kleintje geen last krijgt van de darmpjes ed. want das vooral het risico

6. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

Oct 17, 2009
    622
    0
    0
    Is idd de ontwikkeling zoals eerder al wordt gezegt.
    Mijn mening is de zelfde als Mg2009 tot 6 maanden hebben ze genoeg aan bv of kv.

@Cilla24 Mij hebben zo ook dat advies gedaan maar ik heb het niet gedaan:) ben pas met een half jaar begonnen. En toen met stukjes eten (rapley). Zag dat je zoontje nu 4,5 maanden is Is dat niet een beetje vroeg voor een lange vinger? (Niet opvatten als commentaar hoor! vroeg het me gewoon af?)

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb speciale gehaald zonder suiker en hij sabbelt er zeg maar aan en hij vind t echt heerlijk. en hij heeft er geen last van dus ik denk dat t wel goed zit (ik vat t ook niet op als commentaar hor iedereen doet t weer anders denk)

8. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

Oct 17, 2009
    622
    0
    0
    Oke :) Mijn dochter is gek op soepstengels :D

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Gewoon lekker wachten tot 6 maanden. De kleine heeft nog genoeg aan de fles of boobs hoor :)

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    het sabbelen hoort erbij inderdaad. heir wel met 4 mnd begonnen met fruit en groente trouwens. nooit allergische reacties of buikkrampjes gehad. maar goed hier blijven de meningen over verdeeld.

Share This Page