Fruithapje

Discussie in 'Voeding' gestart door caroline16, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

wij zijn met 3.5 maand met fruit begonnen maar dit was op aanraden van de kinderarts ivm verstopping, fruit laxeert. (niet alle fruit trouwens maar je begrijpt me wel he? :D )

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik denk dat die richtlijnen er niet voor niks zijn.

En ken in mijn omgeving genoeg mensen die echt voor de lol een potje (begin dan tenminste met vers, maar dat is dan weer teveel moeite....) geven. "Het is zo'n grappig gezicht " hoor je dan.

Ik zeg niet dat mensen die zich hier nu melden dat doen. Daarvoor hoor je al dat er goed overleg is geweest. maar ik zou voorzichtig zijn met het posten hierover. Iedereen kan hier meelezen en voor je het weet krijgen meer kindjes al vanaf drie maanden bijvoeding omdat ze "ergens" gelezen hebben dat dat best kan :(

3. Tese

Tese Niet meer actief

Gatver! Waarom laten mensen elkaar niet gewoon in de waarde! Er moet altijd wel een sneer naar iemand gegeven te worden. Iemand hoeft zich niet te verdedigen hier, iedereen beslist voor zn eigen kindje.

Hier hebben we fruit met 4 maanden gegeven en groente met 5 maanden.

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan heb je toch voeding vor hongerige baby's?

Ik heb het ook voor 4 maanden gedaan, dochter was 3 maand en 3 weken.
    Was meer omdat ik het zelf wilde, dochter was er helemaal niet aan toe ondanks dat gesabbel, gesmak en eten uit mijn mond kijken.
    Dat was gewoon iets totaals nieuw voor haar maar niet wetende wat het was.
    Dat gesmak zal vast zijn omdat ze der mondje ontdekte ofzo.
    Het eten ging meteen goed, dat wel maar had makkelijk nog even kunnen wachten.
    Maar ieder voor zich alleen bij een eventuele 2de zou ik het advies van 6 maanden wel in acht gaan nemen, was gewoon te koppig en enthousiast dat ik dacht, aaaah maar vroegah......

5. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hier aan 4 maand en een half begonnen
    (op aanraden van cb, wegens reflux enzo)

in begin slechts 1 lepeltje, nu eet hij een half potje leeg :)
    en het smaakt hem wel, doet iedere keert zijn mondje open voor een volgende hap, en als ik zie dat hij genoeg ervan heeft is het gewoon zijn flesje
    hapt ook goed van de lepel

werkt prima

xxx

Deel Deze Pagina