Hallo Dames Ik heb een vraag over de voeding van onze dochter Ze is 3 maanden oud en zal nu tegen de4500 gram wegen misschien wat meer. Ze krijgt 5a 6 voedingen van 180cc met jpm Nu spuugt ze vrij veel heeft ze altijd gedaan ook met minder voeding dus hoeveelheid ligt het niet aan ze heeft veel last met ontlasting maar als ik dus enfamil ga gebruiken heeft dit dan weer werking op de darmen? ze krijgt van de huisarts al Forlax een half zakje per dag graag hoor ik of dit kan of niet groetjes Berna
Hallo! Heel eerlijk gezegd denk ik dat er meer aan de hand is. Als kindjes met 3 maanden Forlax of lactulose dagelijks dan is het misschien niet de juiste voeding. In combinatie met het spugen gaan de klachten meer richting een allergie. Echter weet ik niet welke voeding je nu geeft? Ik denk dat ze meer gebaat is bij een allergievoeding de FrisoPep of de Nutrilon Pepti, een kinderarts kan je hier ook bij helpen die gaan vaak iets dieper dan huisarts of cb. Veel succes groeten Femke
hoi Femke ze krijgt nu nu nutrilon omneo comfort dus al andere voeding dan de gewone morgen moet ik naar bureau en dan zal ik de kinderarts vragen en anders vraag ik wel verwijs brief naar ziekenhuis, die kunnen dan toch meer doen voor ons?? bedankt in iedergeval voor de snelle reactie groetjes berna
Hoi, Als het goed is kan de kinderarts je inderdaad wel verder helpen! Succes, mocht je nog vragen hebben kun je het gerust laten weten. Groetjes
IK ben op bureau geweest vandaag en de kinderarts lag het niet aan de voeding alles was zo als het moest zijn, nu moet ik een schema bij houden om te zien of daar wat uit komt of niet maar bedankt in iedergeval voor de antwoorden