Hoi Ik ben begonnen met Jarno groente te geven hij heeft nu 3x worteltjes gehad. Dit gaat goed en hij lijkt het lekker te vinden dus heb nu ook een aantal porties ingevroren. Nu wil ik nog meer invriezen zoals broccolie en boontjes.. Alleen m`n avent bekers zitten vol deels BV en deels wortels Ijsklontenbakje zit ook vol met wortels.. Weten jullie nog meer mogelijkheden? Ijsklontenzakje zal wel niet lukken zeker.. Groetjess
Die ijsklontjes deden we na het invriezen in een diepvrieszakje. Dan kun je dus je vormpjes weer opnieuw vullen. Ze plakten soms wel iets aanelkaar, maar dat was met weinig kracht op te lossen.
Ik heb hier gewoon 5 van die ijsklontbakjes in de vriezer liggen. En nog een heel aantal aan andere potjes. Die dingen kosten vrijwel niets.
Ik heb de vriezer volliggen met de kleinste maat potjes die ik bij de Xenos kon krijgen (er past ongeveer 100 gram fruit of groente in). Die potjes kosten geloof ik 1,50 per 4 stuks, dus ik heb gelijk 10 van die verpakkingen gekocht. Verder heb ik bij de Blokker speciale diepvries-stickertjes gekocht, daarop schrijf ik wat er in het betreffende potje zit. Gaat net zo goed als Aventbekers!
De ijsklontjes in een diepvrieszakje doen! Dan kan je je hele vriezer volstouwen! Waarom zou je potjes gebruiken.. die kan je straks wel gebruiken als je maaltijdjes gaat invriezen