Even een vraag voor de zekerheid. Kan je zelfgemaakte fruithapjes invriezen? Begon te twijfelen. Zo ja, hoe lang bewaren jullie het in de vriezer. Zit te denken om het voor een week in voren te maken.
Ik doe dat ook regelmatig. Dan maak ik voor een paar dagen en haal er in de ochtend eentje uit de vriezer. Gaat prima.
nooit gedaan eerlijk gezegd, of nee wel 1x gedaan bij de 1e maar vond het zo smerig en waterig dat ik het zelf niet wilde eten, en als ik het zelf al niet wil geef ik het ook niet aan mijn kind, dus nee, ik heb het zelf verder nooit ingevroren. fruit is en blijf het lekkerste als het gewoon vers is vindt ik zelf.
ik maak zelf 1 x in de 2 weken fruithapjes en vries ze dan in als je ze een dag van te voren uit de vriezer haalt en ze in de koelkasrt laat ontdooien dan blijven ze lekker
Ik vries het ook regelmatig in en F vind het net zo lekker als vers. In tegenstelling tot groentehapje uit de vriezer dat vind hij maar niks.
ik heb tot nu toe peer en appel ingevroren, gaat prima. Eerst even koken en dan pureren, daarna laten afkoelen en in porties in de vriezer banaan is het enige fruit waar dat niet mee gaat schijnbaar
http://www.familie-nagel.nl/fokfotoos/babyvoeding.html hier staat hoe je het moet koken en daarna kun je het invriezen ik vries appel peer mango in
hm, tja je hebt een punt hoor, maar ik las ergens dat je t het beste kon koken tot ze zowiezo 6 maanden zijn
Jee wat een gedoe ja...hahah nee hoor ik pureerde alles in t begin gewoon en nu prak ik t met een vork en banaan geef ik in kleine stukjes (maar die van mij is ook 8 maanden) Kook je dan niet heel veel vitamines 'dood'?
ja daar heb ik niet eens bij stilgestaan... dus gewoon pureren zonder te koken kan geen kwaad bij fruit?
Nee kwaad kan t sowieso niet voor zo ver ik weet! Op t kdv waar ik werk pureren we t ook gewoon altijd, heb t nooit anders geleerd/gedaan.
hahaha ja idd! Nou t lijkt mij gewoon heel veel werk schelen en ik dacht altijd dat je vitamines ook stuk kan koken.. Succes ermee!