Fruithapjes vies!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leeuwen77, 15 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik ben begonnen met bijvoeden! En ze krijgt nu fruithapjes, maar ze vindt ze echt vies! Banaan en peer vindt ze niet te eten. De diksap peer, perzik vindt ze heerlijk! Dus ik ga nu maar appel proberen! Kijken of dat wat is? Hadden jullie dit ook? En ja, ik heb het 4 dagen geprobeerd!

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier was alles wel lekker met 4 mnd maar groente nog niet zo.. echt na 6 maand at hij goed zijn potjes leeg.

diksap.. moest hij niks van hebben.. maar toen ik de diksap van de c100 kocht (zwartebes/appel) vond hij het heerlijk : :)

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Probeer Liga eerste stap met verse sinasappelsap die uit een sinasappel perst.
    Cecile wijgerde ook fruithapje maar kreeg er ook krampjes van dus kan een reactie erop zijn dat ze het al niet wil hebben. Maar Liga eerste stap gaat heel erg goed en af en toe doe ik er geprakte banaan erdoor. De liga haalt de harde smaak eraf dus eten ze er beter in. Maar ze moeten ook nog leren eten het zou eerst nog bij een paar kleine hapjes zijn op den duur gaan ze echt hun mondje open doen voor een hapje van de lepel.

4. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Kan geen liga krijgen hier!

5. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Uh waarom kun je geen Liga krijgen dan? Ik haal ze bij de supermarkt. Zoals C1000, Super de Boer en Golff hebben ze hier gewoon wel. Kruidvat heeft het weer niet!

6. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik woon op Bonaire! Geen c1000 of wat dan ook!

7. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Oeps! Jah dan word het lastig ging er vanuit dat je in Nederland woonde, maar hebben ze daar niet zoiets van een soort Liga dan? Uhmm lastig...

8. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    ik heb zelfs mijn vriendin nutrix rijstebloem moeten laten meebrengen, zo erg is het

Deel Deze Pagina