Bijna 2 jaar en slecht eten.

Discussie in 'Voeding' gestart door ccwomen, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb al eerder een toppic geopend over het eten van mijn zoontje en toen werd er veel gereageerd met het is waarschijnlijk een fase..., wat ik ook dacht / denk, maar dat is al maanden geleden!
    Mijn zoontje word in juli 2 jaar en at altijd heel goed, brood vond hij heerlijk en warm eten ook, heeft dit tot over zijn jaar goed gegeten.
    Nu is het al een half jaar drama met brood eten en warm eten ook regelmatig!
    Is dit dan echt een fase ?? Want die duurt nu wel heel erg lang...! Of houd hij gewoon niet meer van brood?!
    Zijn papflessen vind hij heerlijk en die heeft hij het liefst 3 keer op een dag, maar dan krijgt hij teveel melk binnen... (dit roepen ze vaak op het cb)
    Als hij tussen de middag dus geen brood eet (wat bijna elke dag gebeurt) dan bied ik hem wat anders aan crackers, snijkoek, cracotte en noem maar op, eerst vond hij cracottes heerlijk, maar nu eet hij die ook niet meer of maar een halfje ofzo...
    En als hij dan naar bed gaat vraagt hij om een papfles,maar die wil ik hem dus niet elke keer geven!
    Huilt dan wel ff in bed om een papfles maar is vrij snel weer over en gaat dan slapen, maar het intereseert hem dus ook echt niet dat hij met een lege maag naar bed gaat en dit gaat eigenlijk al maanden zo!
    Ook doet hij dit regelmatig met zijn warm eten s'avonds en gaat dan weer met een lege maag naar bed...

Hoe eten jullie kindjes en wat eten ze dan over de hele dag???
    En misschien hebben jullie tips om mijn zoontje weer ''normaal'' te laten eten ;)

Deel Deze Pagina