Goedemorgen! M'n meisje is vandaag alweer 6 maanden,en ik wil graag om haar aan het eten van een lepeltje te laten wennen, de fles van sochtends vervangen door een bordje pap, maar ik zit zo te dubben omdat ik gewoon bang ben dat ze hier niks van wil weten, ze is zo gehecht aan haar ochtendfles,misschien ligt het gewoon aan mij hoor maar zijn er ook mensen die bijvoorbeeld de 2e fles vervangen door een bordje pap?? Of kan je het echt beter sochtends doen??
Hoi Jojo, Ik doe het ook wel eens hoor. Ze gaan straks toch ook een boterham eten tussen de middag dus kon hij alvast wennen aan de vezels. Ondertussen krijgt hij nu een boterham en dit gaat prima, heerlijk vind hij het. De pap wisselde ik dus af, de ene dag smorgens en de andere dag smiddags. Ik zou het dus gewoon doen en kijken naar je kindje zodat je ziet op welk moment zij het het lekkerste vind. Wat ik ook nog wel eens deed is een deel van de fles zo geven en het andere deel pap van maken dus 80% fles en 20%pap zo kan ze lekker wennen eraan. Veel plezier en suc6 Groetjes Kim
Hier zijn ze na de pap zo verzagigd dat ze urenlang niks meer willen, daarom krijgen ze pap 's avonds (nog steeds in de fles) Gisteren voor het eerst avondpapje met granen gegeven, en vanochtend hadden ze nog steeds geen jonger hahha
Hey! Hahaha dus die pap vult goed Fay krijgt nu savonds ook al rijstebloem in haar fles, ik heb laatst avondpap biscuit van Bambix geprobeerd maar dit kreeg ze niet door de 3 standenspeen heen dus daar ben ik weer mee gestopt.Maar goed, ik ga het gewoon proberen, een keer bij de 1e fles en een keer bij de 2e en dan kijken bij welke ze het het lekkerst vind!