Liga

Discussion in 'Voeding' started by JinxieWeasel, Dec 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JinxieWeasel

JinxieWeasel Actief lid

Oct 16, 2008
    414
    0
    0
    Hoeveel liga geven jullie eigenlijk?
    Meisje van 16 maanden krijgt altijd een partje (2 partjes in een pakje). Of kan het ook makkelijk helemaal?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nooit gegeven eigenlijk. Lust het zelf niet (als kind al niet) en kon me niet voorstellen dat mijn kinderen het wel zouden lusten (ik voel me helemaal naar worden als ik het al ruik, vandaar).

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,085
    3,869
    113
    Ik zou gewoon even kijken hoeveel eetlust ze nog heeft als je ze allebei geeft. Als ze daarna gewoon goed haar broodjes tussen de middag of haar avondeten (ligt er aan hoe laat je de Liga geeft) opeet, kun je ze ook allebei geven.
    Meestal gaf ik er eentje op die leeftijd en de andere de dag erna, maar soms ook twee.

4. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,009
    0
    0
    Ik heb een zoontje van 16 maanden. Hij krijgt momenteel als koekje vaak een maria bescuitje. Ik heb ook wel liga's liggen hoor, daarvan gaf ik altijd een halve van 1 koek. Gelijk aan jou dus Jinxie.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bij ons kregen ze altijd ieder 1 koekje van de 2 koekjes die in een pakje verpakt zitten. Deze braken we door de helft zodat ieder 2 koekjes had. Vaak werd de helft maar opgegeten, maar oke.

Wij deden het zo omdat anders die andere over gebleven koek helemaal zacht/oud werd omdat ze natuurlijk niet elke dag koek krijgen. En dan zouden we het dus toch weggooien, kunnen ze er beter lekker van smullen en de rest dan pas weggooien vinden wij.

Tegenwoordig lusten ze ieder wel een heel koekje op en dan is dus ook het pakje in een keer leeg, wel zo handig ;)! Maar hier dus niet voor 1 kindje een heel pakje met 2 koekjes. Daar beginnen we voorlopig nog niet aan, vind het net zo handig hoe we het nu doen en de kleintjes weten ook niet beter eigenlijk dan dat er 2 koekjes uit komen en ze er ieder een mogen kiezen ;)!

Share This Page