Wat is jou favoriete supermarkt.

Discussie in 'De lounge' gestart door upc, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. upc

upc Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd wat jou favoriete supermarkt is.
    Ik ben fan van de AH puur omdat ik dat een nette winkel vind die luxe uitstraalt. Ik moet er wel bij zeggen dat het meest de euroshopper produkten neem.

En jullie?

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Continente, omdat-ie enorm groot is en alles heeft, zodat ik niet van de ene naar de andere winkel hoef te hoppen.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ook ah. woon tegenover een super de boer maar ik kom er nooit! vreselijke ballentent. fruit en groente ziet er niet uit!
    voor de ah moet ik 10 minuten rijden maar met plezier!

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    c-1000...goede winkel, goed formule en goede prijs kwaliteit verhouding... en het belangrijkste (volgens mijn zoontje van 2,5) ze hebben kleine kinderwinkelwagentjes met vlaggetje...hahaha... errug belangrijk!!! ;)

5. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Ik woon 2 min vanaf de jumbo...daar haal ik de meeste boodschappen, alleen vleeswaren etc haal ik bij de slager of AH..

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Mijn favoriete supermarkt is AH. Ik moet er wel tien km voor rijden maar dat heb ik er graag voor over. Super winkel met een heel groot assortiment, die waar ik naar toe ga is wel een xxl AH.

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik haal bijna alle boodschappen bij de C1000, maar vind de AH meer uitstraling hebben en vind dat dus ook een fijne winkel.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    de lidl en de Jumbo, de lidl vanwege de betaalbare en toch zeer lekkere producten, en ze hebben elke zoveel weken weer andere themaproducten waar ik ook gek op ben. En de Jumbo vanwege de service, altijd staat er een jongetje klaar om met je mee te lopen en je boodschappen voor je in de auto te sjouwen, geweldige service! en van de 'merk' supermarkten de goedkoopste in (bijna) alles!

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Plus. Is hier een grote, ruim opgezette winkel met een groot assortiment. En de winkelwagentjes hebben een auto vooraan, dus met kinderen is het ook nog eens leuk boodschappen doen.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Albert Heijn (uitgezonderd tijdens de voetbalplaatjesactie ;)). Hier vlakbij zit een klein Albert Heijntje, maar ik rijd ook regelmatig naar de grote AH in het centrum.
    In mijn vorige woonplaats kwam ik ook wel vaak bij de Plus, vond ik ook prima, alleen hadden ze daar altijd zulke chagerijnige scholieren achter de kassa zitten die ook nog eens ontzettend langzaam werkten, dat ik dat wel een enorm minpunt vond. De Lidl daar was ook goed, maar de Lidl waar ik nu woon is een stuk minder, ligt denk ik toch aan het personeel.
    De C1000 is hier heel groot en ziet er goed uit, maar is erg duur.
    @Yenolah, ik heb nog een paar maanden in Zuid-Spanje gewoond, toen ging ik ook het liefst naar de Continente, lekker groot!

11. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ah en liddl

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

AH of Jumbo. Fijne winkels met fijne huismerken.

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hoogvliet, alle merkartikelen maar betaalbaar en altijd netjes hier....Vriendelijk personeel en een doe-het-zelf kassa heerlijk als ik geen zin heb om met iemand te praten even zelf doen en in 5 min weer buiten....ideaal! Moeten meer winkels aanschaffen zo'n doe-het-zelf kassa...

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    De Albert Heijn!
    Vind het een zeer fijne, nette, klantvriendelijke en overzichtelijke winkel!
    Wij hebben hier ook een c1000, aldi en een supercoop in de buurt, maar vind deze winkels echt stukken minder.
    Ook de kwaliteit van de ah eigenmerk producten vind ik zeer goed, beter dan bij andere supermarkten.
    En ik vind ze echt niet veel duurder.

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ben altijd wel fan van de albert heijn, al kom ik er niet vaak.
    Ik doe mijn boodschappen altijd bij de Vomar omdat ik daar ook werk. Dus als ik klaar ben met werken gooi ik de kar vol en ga ik naar huis. Dan hoef ik op mijn vrije dag niet meer naar de super.

Groot nadeel van de appie is dat ik er altijd veel te veel lekkere dingen zie, en dus ook veel te veel meeneem. Dus voor mijn portemonnee is het wel goed dat ik er niet zo vaak kom.

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mijn voorkeur gaat uit naar de Lidl, i.v.m. betaalbare artikelen en toch lekker..Vind er overigens dat ze meestal fijn fruit en groente hebben.
    Daarna vind ik AH wel fijn, maar altijd te verleidelijk om dingen mee te nemen die ik eigenlijk niet nodig heb..
    Dus doe dan het liefst naast Lidl, de boodschappen bij C1000

Oh ja, de Jumbo vind ik ook fijn, maar die zit hier niet in het dorp en wil er ook niet 10 km voor gaan rijden..

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Super coop.. Mooie ruime winkel. Groente en fruit is goed.. de eigenmerk producten zijn goedkoop en goed!

Op een goede 2 staat de lidl.. Vleeswaren, kaas etc ..

18. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Jumbo of Ah XL, beide vanwege het ruime assortiment.

19. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Aldi en Lidl, omdat ze betaalbaar zijn.. :D

20. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Voor mij staat ook de Ah op nr 1, vooral ook met de goede Bonus aanbiedingen! Hier is net een nieuwe grote geopend, maar ik rijd soms ook naar een winkelcentrum verderop omdat ze daar dat zelfscan gebeuren hebben. Heerlijk!
    Wij hebben in de wijk ook een C1000 maar daar heb ik echt niets mee. Ik vind de C1000 echt duur!
    En daarnaast de Aldi, lekker spul en goedkoop. Ik vind de Lidl ook wel duur, vergeleken met de Aldi.

Deel Deze Pagina