Ik ben erg benieuwd wat jou favoriete supermarkt is. Ik ben fan van de AH puur omdat ik dat een nette winkel vind die luxe uitstraalt. Ik moet er wel bij zeggen dat het meest de euroshopper produkten neem. En jullie?
Continente, omdat-ie enorm groot is en alles heeft, zodat ik niet van de ene naar de andere winkel hoef te hoppen.
ik ook ah. woon tegenover een super de boer maar ik kom er nooit! vreselijke ballentent. fruit en groente ziet er niet uit! voor de ah moet ik 10 minuten rijden maar met plezier!
c-1000...goede winkel, goed formule en goede prijs kwaliteit verhouding... en het belangrijkste (volgens mijn zoontje van 2,5) ze hebben kleine kinderwinkelwagentjes met vlaggetje...hahaha... errug belangrijk!!!
Ik woon 2 min vanaf de jumbo...daar haal ik de meeste boodschappen, alleen vleeswaren etc haal ik bij de slager of AH..
Mijn favoriete supermarkt is AH. Ik moet er wel tien km voor rijden maar dat heb ik er graag voor over. Super winkel met een heel groot assortiment, die waar ik naar toe ga is wel een xxl AH.
Ik haal bijna alle boodschappen bij de C1000, maar vind de AH meer uitstraling hebben en vind dat dus ook een fijne winkel.
de lidl en de Jumbo, de lidl vanwege de betaalbare en toch zeer lekkere producten, en ze hebben elke zoveel weken weer andere themaproducten waar ik ook gek op ben. En de Jumbo vanwege de service, altijd staat er een jongetje klaar om met je mee te lopen en je boodschappen voor je in de auto te sjouwen, geweldige service! en van de 'merk' supermarkten de goedkoopste in (bijna) alles!
Plus. Is hier een grote, ruim opgezette winkel met een groot assortiment. En de winkelwagentjes hebben een auto vooraan, dus met kinderen is het ook nog eens leuk boodschappen doen.
Albert Heijn (uitgezonderd tijdens de voetbalplaatjesactie ). Hier vlakbij zit een klein Albert Heijntje, maar ik rijd ook regelmatig naar de grote AH in het centrum. In mijn vorige woonplaats kwam ik ook wel vaak bij de Plus, vond ik ook prima, alleen hadden ze daar altijd zulke chagerijnige scholieren achter de kassa zitten die ook nog eens ontzettend langzaam werkten, dat ik dat wel een enorm minpunt vond. De Lidl daar was ook goed, maar de Lidl waar ik nu woon is een stuk minder, ligt denk ik toch aan het personeel. De C1000 is hier heel groot en ziet er goed uit, maar is erg duur. @Yenolah, ik heb nog een paar maanden in Zuid-Spanje gewoond, toen ging ik ook het liefst naar de Continente, lekker groot!
Hoogvliet, alle merkartikelen maar betaalbaar en altijd netjes hier....Vriendelijk personeel en een doe-het-zelf kassa heerlijk als ik geen zin heb om met iemand te praten even zelf doen en in 5 min weer buiten....ideaal! Moeten meer winkels aanschaffen zo'n doe-het-zelf kassa...
De Albert Heijn! Vind het een zeer fijne, nette, klantvriendelijke en overzichtelijke winkel! Wij hebben hier ook een c1000, aldi en een supercoop in de buurt, maar vind deze winkels echt stukken minder. Ook de kwaliteit van de ah eigenmerk producten vind ik zeer goed, beter dan bij andere supermarkten. En ik vind ze echt niet veel duurder.
Ik ben altijd wel fan van de albert heijn, al kom ik er niet vaak. Ik doe mijn boodschappen altijd bij de Vomar omdat ik daar ook werk. Dus als ik klaar ben met werken gooi ik de kar vol en ga ik naar huis. Dan hoef ik op mijn vrije dag niet meer naar de super. Groot nadeel van de appie is dat ik er altijd veel te veel lekkere dingen zie, en dus ook veel te veel meeneem. Dus voor mijn portemonnee is het wel goed dat ik er niet zo vaak kom.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Lidl, i.v.m. betaalbare artikelen en toch lekker..Vind er overigens dat ze meestal fijn fruit en groente hebben. Daarna vind ik AH wel fijn, maar altijd te verleidelijk om dingen mee te nemen die ik eigenlijk niet nodig heb.. Dus doe dan het liefst naast Lidl, de boodschappen bij C1000 Oh ja, de Jumbo vind ik ook fijn, maar die zit hier niet in het dorp en wil er ook niet 10 km voor gaan rijden..
Super coop.. Mooie ruime winkel. Groente en fruit is goed.. de eigenmerk producten zijn goedkoop en goed! Op een goede 2 staat de lidl.. Vleeswaren, kaas etc ..
Voor mij staat ook de Ah op nr 1, vooral ook met de goede Bonus aanbiedingen! Hier is net een nieuwe grote geopend, maar ik rijd soms ook naar een winkelcentrum verderop omdat ze daar dat zelfscan gebeuren hebben. Heerlijk! Wij hebben in de wijk ook een C1000 maar daar heb ik echt niets mee. Ik vind de C1000 echt duur! En daarnaast de Aldi, lekker spul en goedkoop. Ik vind de Lidl ook wel duur, vergeleken met de Aldi.