Hoi, Wij gaan binnen een paar weken verhuizen naar een nieuwbouwwoning. Nu zit er een trap van begane grond naar de eerste verdieping en onder die trap zit een loze ruimte, die schuin afloopt. Heeft iemand een idee wat ik met die ruimte kan? Het liefst zou ik er een opbergruimte van maken maar wil niet dat alles zichtbaar is. Kan het zo zijn dat hier speciale kasten voor zijn? Waarschijnlijk wel als je het op maat laat maken... Wie heeft er een goed idee?? Groetjes, Kimberly
Bij ons nieuwe huis is dat ook gedaan. Daar hebben ze muur weggehaald, houten zijkanten geplaatst en houten deurtjes erin gezet. Zal even kijken voor iets wat er op lijkt op internet.
Was dat geen optie bij de bouw dan? Mijn broertje heeft het door het bouwbedrijf laten doen. Maar als je al binnen een paar weken er in kan dan zal dat niet meer kunnen denk ik.
Bedankt alvast voor de reacties! Nee,was geen optie tijdens de bouw helaas.. Moet ook eerlijk zeggen dat ik er geen idee van had dat we zo een ruimte zouden krijgen, beetje dom misschien. Das wel een klein nadeel van nieuwbouw..je koopt tekeningen..haha..