De huwelijksnacht

Discussion in 'De lounge' started by mamavanjuul, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Was bij ons heel bijzonder...-not- :D

Echt, hoe vaak ik een vraag heb gehad over de "huwelijksnacht", hilarisch gewoon. Helemaal grappig was toen een vriend zei: Dus...volgend jaar april- mei kunnen we jullie 3de telg verwachten!

En ik maar uitleggen dat ik allang blij was dat ik even mijn voeten omhoog kon doen.

Ik had het al vaker gehoord...maar bij ons was het dan echt zo:
    Voordat we ons kussen raakten, waren we vertrokken!

Beter nog: ik moest zo nodig plassen, dat ik mijn man beval mijn jurk los te peuteren (veter). Toen die los was ben ik voor hem gaan staan in mijn lingerie: "kijk maar goed schat, want ook die moet uit" heb ik mijn jarretels bijna kapot getrokken en ben ongegeneerd met de deur open gaan plassen :D;)
    ** dat luchtte op**

Daarna lekker gehuld in een badjas op de bank gaan zitten, voor de open haard, hebben we onder het genot van een fles Moët de dag nog lekker door genomen. Manlief had zijn van Bommels uitgedaan en was zijn voeten aan het wakker maken ;):D

We zijn toen in ons kingsize bed gedoken om vervolgens knock out te gaan. Toen ik wakker werd van manliefs gesnurk was ik hem zelfs kwijt, zo groot was het bed, hahaha!

Dus kom op...hoe A-romantisch was jullie huwelijksnacht? :D

2. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Haha, geweldig:D
    Hier ook weinig spannends, gratis getrouwd op een dinsdagochtend en de volgende dag allebei gewoon weer aan het werk dus vroeg weer op.
    Niks geen romantiek.

3. Tavsan

Tavsan Actief lid

Apr 30, 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    We kwamen thuis, hebben nog baklava gegeten met de rest van de familie (ouders en mijn zwager en schoonzussen).
    Die gingen weg, ik heb mijn jurk uitgedaan en mijn joggingbroek aan.
    We zijn geld gaan tellen, kadootjes eens goed bekeken en toen moest mijn haar nog gedaan worden.
    Het duurde bijna een uur voordat alle spelden eruit waren.
    Toen moest mijn makeup nog af en ik ben ook bijna een uur bezig geweest met mijn nepwimpers eraf pulken (pijnlijk!).
    Man lief lag toen al in bed, ik ben er naast gekropen en we sliepen denk ik gelijk.

Ochtend erna zijn we gaan ontbijten op de markt, allebei nog met een duffe kop. Was een apart gevoel.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Hahahaha!
    Dag erna is raar he!

@maja: Oef....;):D

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Ik heb onder het kletsen wat spelden her en der uit mijn haar getrokken en heb mijn make up er niet eens afgehaald bedenk ik nu ;)

Maar het was wel goede make up want mijn kersverse hubbie zei: zo doen ze dat dus in films, gewoon een beste laag er op voor het slapen gaan :D

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn man weet er niks meer van...zegt genoeg toch?

7. Tavsan

Tavsan Actief lid

Apr 30, 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Ja echt wel.
    We liepen op de markt nog helemaal op zo'n roze wolk en iedereen liep met chagerijnige koppen en zakken met fruit.
    De avond ervoor hadden we iedereen handjes geschud 'bedankt dat jullie er waren' en dat wouden we op de markt ook bijna doen haha.

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Hahahaha!!!!

9. tamren

tamren Bekend lid

Oct 25, 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Wij zijn op een dinsdagochtend getrouwd, hebben 's middags heerlijk een uurtje of 2 geslapen.... En 's avonds een etentje voor vrienden en familie. Was gezellig en toen.... De huwelijksnacht, hahaha! We hebben gedoucht en zijn naar bed gegaan en hebben daar gewoon weer heerlijk geslapen. Niets geen spannende dingen....

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,543
    3,057
    113
    wij kwamen in het hotel aan, kregen daar champagne met aardbeien & chocola en nog iets.. (weet niet meer wat maar waren verschillende dingetjes dat we kregen) zijn in bad geweest en we sliepen bijde gelijk, niks romantisch gebeurd hoor haha was veeel te moe.
    volgende ochtend een groot ontbijt op ons kamer gehad, toen maar wel even het bed getest ;)

we hadden de huwelijksnacht gekregen van mn man zn baas,dus dat was wel leuk :)

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hihi,..
    Het begon nog in de feestzaal, ik werd helemaal gek van mijn jurk en was zo slim geweest om gewone kleding mee te nemen (tshirt en spijkerbroek). Mijn moeder heeft me daar op de wc uit mijn jurk geholpen.

Mijn zusje zou ons naar het hotel rijden, maar ik wist beter de weg, dus heb ons zelf weggebracht.

Eenmaal in het hotel, wachtte een verbaasde receptioniste.. Wij het bruidspaar? Man in pak en vrouw met spijkerbroek en tshirt??

Op de kamer ben ik eerst een half uur bezig geweest met alle haarspeldjes uit mijn kapsel te verwijderen.

Toen hebben we de minibar geplunderd en alle enveloppen open gemaakt.
    Toen alles open was hebben we al het geld in de lucht gegooid, geteld, opgeborgen en lekker gaan slapen :D

De volgende ochtend ontbeten (bleek niet inbegrepen) en met de metro naar huis, haha.

Later kwamen we erachter dat mijn stiefbroer en schoonzusje (sliepen in ons huis) in ons bed gekrikt hadden, haha

12. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Wij kwamen tegen 02:30u aan in onze suite van het hotel. Binnen 5 minuten stond m'n vent in zijn blote kont op het balkon. Na een minuut of wat heeft hij m'n jurk losgemaakt zodat ik dat ding eindelijk uit kon doen...en m'n bustier erbij.....

Hebben toen in onze blote reet op de grond alle enveloppen opgemaakt en de kaartjes bekeken en de buit geteld. Tegen half 4 de jacuzzi ingedoken en om 4 uur lagen wij te snurken in ons bedje hoor! Niks geen wild gewip tijdens de huwelijksnacht :D

De volgende ochtend een champagne ontbijtje op de kamer en toen lekker naar huis.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wij sliepen met alle gasten op de locatie, wij gingen als laatste naar boven. Ik ben gaan douchen, mijn man lag toen al bijna te slapen. Maar het maakte toch niet uit, hij sliep met Eva in een stapelbed en ik in een gewoon bed aan de overkant. We hebben naar elkaar gezwaaid en zijn gaan slapen :D.

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Hahaha....lig helemaal in een deuk!

Volgens mij is het ook meer iets van vroeger of bepaalde culturen/geloven.

15. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Helemaal vergeten dat we op het balkon in onze blote kont een sigaret hebben gerookt :) Kan je het je voorstellen, naast de euromast :D

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Hahaha!!!!!!! :D

17. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik heb boven een emmer gehangen en man-lief boven de wc, ik had buikgriep en heb hem aan gestoken:)

18. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Haha.. wij hebben ook eerst speltjes uit mn haar gehaald,gedouched,geld geteld en toen toch nog even een klein kunstje gedaan op t waterbed (niet ons ding een waterbed) ;) maar nee zeker niet the best time ever..

19. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Wij zijn rond een uur of twaalf getrouwd, en na de receptie die daarop volgde eerst naar huis gegaan voor wat privé tijd ;) (niet te geloven, manlief stuntelde die middag alsof het de eerste keer was. Wel heel leuk, eerste keer als getrouwd stel), en die nacht na ons diner en feest tot lááát nog een keer. Veel beter, maar ook tamelijk aangeschoten/dronken,

We mochten niet klagen geloof ik :p

20. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Wij zijn naar de bruidssuite gegaan, en de jacuzzi ingedoken. Onze fotograaf kwam nog (discrete, natuurlijk) foto's van ons maken toen we in bad zaten, daarna waren we alleen. Na zo'n 10 minuten ben ik de jacuzzi uit gegaan omdat ik misselijk werd (de druk van het water op mijn maag, na dat korset de hele dag). We hebben nog geld geteld, cadeautjes bekeken, snelle wip gedaan, en we gingen slapen :D

Share This Page