Nou had ik gisteravond alle ramen dicht, de tv en de computer uit het stopcontact enz. want ja het zou wel eens kunnen gaan spoken, met onweer, hagel en harde windstoten. Toen ik vanmorgen uit bed kwam was het buiten nog net een beetje nat en gaf de regenmeter aan dat er wel EEN hele milimeter regen gevallen was. Vanmorgen was het vervolgens stralend mooi weer, maar nog altijd wil het maar niet regenen en mijn tuin heeft het na 3 maanden zo hard nodig Ik weet niet wat het is, maar het is hier gort en gort droog. Ik ben echt ote aan wat verkoeling en een frisse bui.
Moet je hier even heen rijden, maar ik moet wel zeggen, tis een bui en dan weer een uur droog, dan weer een bui etc. etc. (omgeving Zwolle)
Hier in Assen heeft het vannacht een beetje geregend en een paar donderklappen. Dat was het. Nu vallen er ook weer een paar drupjes, maar veel stelt het niet voor. Het is ook nog steeds vrij warm hier.
Gister n fikse bui met onweer en al...zelfs beetje hagel. vanacht was ik wakker tot n uur of 4 en niks geen regen gehoort. Maar toen ik wakker werd om 10 uur oops was het toch enigszinds nat buiten dus ik vermoed dat we toch regen gehad hebben (misschien ben ik daarom uiteindelijk toch in slaap gevallen?) en sinds dien dreigt t wel....maar dat is ook alles.
Ja erg hè, was in Eelde net nog 25 graden en drukkend warm. Nu komt er een beetje wind, dus eindelijk wat verkoeling. Ik hoop dat we dan ook wat regen krijgen, nog even en de bomen zijn hier bruin.
Heb de hele dag al buienradar.nl open staan, maar de buien lossen steeds ten zuiden hiervan op. Het dreigt nu wel al even, maar er komt niks.
Ja dat zeg ik het lost allemaal op, zo komt er nooit een einde aan de droogte hier, ik ga maar weer sproeien denk ik. Dat heb ik gister niet gedaan omdat het toch zou gaan regenen, maar nog een dag zonder water trekken mijn hortensia's niet denk ik.
@ loeki, gewoon even nieuwsgierig, heb jij soms t recordaantal berichten, of is er iemand met meer (viel me ineens op)
Hier nu een paar spetters gehad, maar nu al weer droog, ik denk dat het zo wel echt gaat regenen, EINDELIJK niet dat ik zo'n fan van regen ben, maar het mag nu wel een keertje, paar dagen regen en dan weer mooi zomer weer.
Eindelijk leek het daarstraks flink te gaan regenen hier (NOORDEN) maar het blijf bij 1 lullig buitje. Het is nu wel bewolkt maar nog steeds drukkend warm. Regen...kan me een fikse bui hier ook niet echt meer heugen. Komt vanzelf wel weer denk ik :-D
Nou het regent nu een beetje idd (je zal wel in de buurt wonen Elmo) maar onder de bomen is het nog steeds droog en dus zal ik vanavond echt weer moeten sproeien, tenzij het nog gaat plenzen of zo.
Hier, bakken komt het uit de hemel, en het erge is: het blijft warm en plakkerig. Heb alle ramen tegen elkaar open gezet. pffff