Zoontje eet nu bambix , va 12-36 mnd. Wat hierna? De volwaaenvaraint? Het liefst met zo min mog suiker en zout..
ik geef mijn dochter van bijna 5 nog steeds de muesli van bambix en de pap vindt ze ook nog lekker. Brood is hier s ochtends echt een drama en niet goed voor mama's stresslevel
Brinta. Mijn dochter krijgt al sinds dat ze 1 is gewone brinta. Ik voeg daar haar vitamine d druppels aan toe. Dan is het iets zoeter
Hier krijgt ze ook nog steeds de bambix-pap vanaf 12 maanden... Maakt toch niet uit om dat langer te geven??? En anders zou ik zeggen Brinta. Maar daar zit dan weer meer zout aan toegevoegd.
Als je iets zonder toegevoegde dingen wil geven, dan zou ik kiezen voor havermout of haver/spelt/quinoavlokken. Lekker variëren.
Indrdaad, bambix kan je blijven geven, brinta ( of eign merk ) kan ook, Of havermout of andere pap ( Zie natuurwinkel )
Gisteren toevallig nog een pak bambix (zoonlief was er klaar mee) aan een vriendin gegeven.. voor haar dochtertje en haar man! Dus kan nog prima