frustatie ass ha ff kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyLaila, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Umm waar zit jij bij welke praktijk/ha?

Hier ook nooit problemen. Zowel gewone ha als ha post niet.

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Voor degene die het raar vinden als je pas om 10 uur belt en het is wel spoed.

Mijn kinderen hebben beide al een paar keer gehad dat ze de dag ervoor niks mankeerde en als ze wakker werden enorm benauwd of iets dergelijks waren. Ze worden vaak laat wakker, en wij kunnen hier alleen tussen 08:30-09:30 bellen. Ik heb dus ook vaak oorlog gehad met de assistent, maar wel vaak dat het ernstig was, met opname en alles. Met kinderen kun je dit niet per se plannen.

Ik heb ook gezegd tegen de huisarts, dat ik me er kapot aan erger mezelf elke keer te moeten verdedigen. De dokter zei toen dat er veel mensen vaak bellen voor iets wat niet spoed is, en dus wat terughoudend zijn. Prima, maar luister dan wel naar wat mensen zeggen.
    Vorige keer had mijn zoontje blauwe lippen en was enorm benauwd, maar moest het maar even aankijken. De kinderarts heeft hem erna gezien en die keek hem na, en nam hem meteen op! Dus tja..

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zo is dat hier ook. Als ik bel, weten ze eigenlijk wel dat er wat is, anders bel ik echt niet, dus is er altijd plek, vooral wanneer ik bel voor een van de kinderen.

4. Marjolein79

Marjolein79 Actief lid

11 sep 2007
    253
    0
    16
    Het zonnige zuiden
    Hier ook niet altijd even goede ervaringen met assistentes. En dan vooral met hun vermogen dat ze kunnen inschatten of het wel nodig is dat de huisarts er even naar kijkt. I ben toen mijn dochter net 6 ween oud was van de trap gevallen. Ik mijn enkel flink verzwikt maar dat boeide me op dat moment niet. Gelijk de huisarts gebeld en gezegd dat ik wilde dat de huisarts even langskwam. Kon ook niet meer auto rijden. Zegt de assistente tegen me daarvoor komt de huisarts niet, dat is niet ernstig genoeg. Ik moest maar zelf langskomen, mijn man was meer dan een uur rijden aan het werk en mijn buren en schoonouders waren ook aan het werk. Uiteindelijk maar 112 gebeld, de ambulance kwam gelijk en mijn dochter is 24 uur ter observatie opgenomen. Gelukkig had ze er alleen maar een blauwe plek aan overgehouden en niks ernstigs. Naderhand ben ik ook bij mijn huisarts gaan klagen en hij zei dat hij daar wel voor was gekomen en dat dit niet de eerste keer was dat die assistente zoiets flikte en dat hij haar daar op zou aanspreken. Maar mijn vertrouwen in de assistentes is daar mee grotendeels weg gegaan hoor.

Deel Deze Pagina