Ik vroeg mij af hoeveel van jullie een onregelmatige cyclus hebben en roken? En hoeveel van jullie niet roken en wel een onregelmatige cyclus hebben? Ben daar heel nieuwsgierig naar, hoor het wel vaak.
Hoi.. Ik heb al vanaf me eerste menstruatie(7 jarige leeftijd) een onregelmatige cyclus en ben opzich daarna pas begonnen met roken.. Ik denk niet dat dat HEEL ERG invloed heeft
Ik denk niet dat als je stopt met roken je ineens een normale cyclus krijgt. Ik had vroeger een cyclus tussen 30/35 dagen. Daarna pil gebruikt en begonnen met roken, en nu gestopt met de pil een aantal maanden en nog steeds tussen de 30/35 dagen. Ik denk dat roken meer slecht is voor een zwangerschap (als je al zwanger bent) en niet invloed heeft op de cyclus. Ook dat stoppen met roken nu stres mee zou brengen wat dan wel weer invloed kan hebben denk ik haha.
Ps. Als je er erg last van hebt kan tarwekiemolie en teunisbloem(olie?) dat weet ik niet precies helpen heb ik gelezen!
Ik heb altijd een cyclus van 29 dagen gehad ten tijde dat ik rookte en ten tijde dat ik niet rookte. Nu al sinds mijn bevalling niet meer regelmatig en ik rook af en toe. Denk niet dat het invloed heeft. (Bij mij althans )
Ik rook niet ook nooit gedaan en heb na het stoppen met de pil een mega onregelmatige cyclus gehad. Voor de pil was ik regelmatig en sinds de geboorte van m'n zoontje nu 2,5 jaar geleden alweer ook steeds regelmatig. De pil gooit hier roet in het eten wat betreft de regelmatigheid
Je vroeg er wel niet naar maar toch: Ik rook vrij veel (te veel) en heb toch een regelmatige cyclus van 28 dagen.