Onregelmatige cyclus door roken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blabla85, 26 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blabla85

blabla85 Lid

9 okt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg mij af hoeveel van jullie een onregelmatige cyclus hebben en roken? En hoeveel van jullie niet roken en wel een onregelmatige cyclus hebben? Ben daar heel nieuwsgierig naar, hoor het wel vaak.

2. Krokusje27

31 aug 2015
    50
    0
    6
    Huisvrouw
    Turkije
    Hoi.. Ik heb al vanaf me eerste menstruatie(7 jarige leeftijd) een onregelmatige cyclus en ben opzich daarna pas begonnen met roken.. Ik denk niet dat dat HEEL ERG invloed heeft

3. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik denk niet dat als je stopt met roken je ineens een normale cyclus krijgt. Ik had vroeger een cyclus tussen 30/35 dagen. Daarna pil gebruikt en begonnen met roken, en nu gestopt met de pil een aantal maanden en nog steeds tussen de 30/35 dagen. Ik denk dat roken meer slecht is voor een zwangerschap (als je al zwanger bent) en niet invloed heeft op de cyclus. Ook dat stoppen met roken nu stres mee zou brengen wat dan wel weer invloed kan hebben denk ik haha.

4. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ps. Als je er erg last van hebt kan tarwekiemolie en teunisbloem(olie?) dat weet ik niet precies helpen heb ik gelezen!

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb altijd een cyclus van 29 dagen gehad ten tijde dat ik rookte en ten tijde dat ik niet rookte. Nu al sinds mijn bevalling niet meer regelmatig en ik rook af en toe. Denk niet dat het invloed heeft. (Bij mij althans :))

6. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik rook niet ook nooit gedaan en heb na het stoppen met de pil een mega onregelmatige cyclus gehad. Voor de pil was ik regelmatig en sinds de geboorte van m'n zoontje nu 2,5 jaar geleden alweer ook steeds regelmatig. De pil gooit hier roet in het eten wat betreft de regelmatigheid

7. Rose2887

Rose2887 Actief lid

11 nov 2015
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zelf rook ik niet, maar ik denk inderdaad dat roken maar weinig invloed heeft op je cyclus..

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Je vroeg er wel niet naar maar toch:
    Ik rook vrij veel (te veel) en heb toch een regelmatige cyclus van 28 dagen.

Deel Deze Pagina