Bestaat er niets "iets" waar je libido van opkrikt? (Laat het me dan weten, die van mij is ook 0% vind ik heel erg voor ml maar kan helaas geen zin maken...altijd blij als het "gepiept" is.)
Bij mij werkte stoppen met hormonale ac heel goed.. We gebruiken nu condooms en heb weer een goed libido 😁
oooohh! Met 'tablet' bedoel je een Ipad of iets! Ik dacht hij neemt een tablet(/pil) tegen de pijn en gaat dan het doosje lezen of zo. Serieus ik snapte er niets van, haha. But I get it now. Dat was zeer off topic, sorry.
Dat klopt!! Dat HAD ik dus ook na het stoppen van de pil,maar nu is het kwijt,verstopt,onvindbaar!! Haha
Even heel praktisch, krijgt hij m nog wel omhoog, lichamelijk gezien? heeft hij bv wel ochtenderecties? Ik kan me voorstellen dat als dit een issue is, hij zich rot schaamt en het daarom vermijdt. Dan is het zaak te overleggen met zijn behandelaar, het zou bijvoorbeeld van medicijnen kunnen zijn als hij die krijgt, of er zou een zenuw geraakt kunnen zijn bij de operatie. Of je kan een doorverwijzing vragen naar de uroloog, die gaat ook over dit soort problemen. En als jij voor jezelf zorgt terwijl hij ernaast ligt? komt hij dan helpen?
Dus toen je een relatie kreeg was je 14 en je partner 26? Het is belangrijk om goed te blijven praten over hoe je je voelt en dat je dit vervelend vindt. Hopelijk komen jullie eruit!
HAHAHAHAHAHA, tranen over m'n wangen TS, heel vervelend! Vind het idee van een gesprek met een seksuoloog niet eens zo gek!
Ik snap beide kanten. voorheen was ik ook een konijntje maar momenteel heb ik echt nul komma nul interesse. Ik ben ook 23 en mijn vriend is elf jaar ouder. Mijn ervaring zegt dat het niet met leeftijd te maken heeft. Die vent van mij wil t liefst elke dag maar dat is ook niet altijd even leuk. Maargoed, dat ligt weer aan mij want mijn libido ligt ergens te verstoffen..