Hebben jullie (degene die de prik al hebben gehad) veranderingen gemerkt t.a.v. je menstruatie cyclus? Of snel zwanger geworden na het ontvangen van het vaccin? ik las op internet dat het vaccin je cyclus kan verstoren. Ben daar dus erg benieuwd naar
Ik denk niet dat het daar invloed op heeft... mss als je klachten als koorts oid krijgt dat je cyclus daardoor wat verstoord raakt, maar dat kan ook bij de griep zonder vaccinatie, dus staat er los van lijkt mij.
Goed advies. En ik zou deze vraag zelf stellen aan de huisarts. Diegene die hiervoor heeft geleerd en je er echt een zinnig antwoord op kan geven.
Bij Astrazeneca en Jansen krijg je geen normale menstruatie meer, maar ben je na 1 grote bloedprop klaar.
Het schijnt dat je cyclus al verandert als je alleen maar in de buurt van een gevaccineerde komt, en de kans op een miskraam is ineens ook groter. Koekoek!
Huh, wat een nare reacties allemaal? Ik vind dit helemaal niet zo’n onlogische vraag. Van een flinke griep kan je cyclus ook ontregeld raken, dus dan is het toch niet raar om te denken dat een vaccinatie daar ook invloed op zou kunnen hebben? Vooral als je graag zwanger wilt worden snap ik die gedachtegang. (Overigens ben ik geen wappie en wacht ik met smart op mijn vaccinatie-oproep, en ja, ook ik wil graag zwanger worden.) Kijk, het is wel raar dat de TS haar account heeft verwijderd, dat geef ik toe Maar ik vond de vraag an sich helemaal niet zo raar.
Ook die snap ik wel. Ik heb een te goed werkend immuunsysteem en het idee is dat ik daardoor niet zwanger raak. Als een vaccinatie je immuunsysteem nou zodanig prikkelt dat je lichaam daarmee bezig gaat en geen zwangerschap meer tegenwerkt, nou, kom maar door, dan wil ik hem nóg grager
Volgens mij staat verandering van menstruatie/cyclus niet bij de bekende bijwerkingen van de verschillende vaccins. Het wordt echter wel massaal gedeeld op wappie-sites. Met extreme verhalen die uit plak-en knipwerk en fake-nieuws bestaan: bloedverlies met stolsels zo groot als voetballen, verandering van cyclus als je maar in een zelfde ruimte komt als een gevaccineerde, miskramen krijgen na contact met gevaccineerden, enz. In combinatie met een snel opgeheven account komt het niet echt als een serieuze vraag over. Vandaar ook de minder serieuze antwoorden.
O kijk, dat wist ik allemaal niet Ik heb echt geen idee wat de wappies allemaal geloven. Maar dan snap ik de reacties nu wat beter