frustratie lange cyclus

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door tifa, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    In december ben ik gestopt met de pil, sinds dien niet meer ongesteld geworden.
    Alleen in januari wat roze slijm. Heb al verschillende testen gedaan maar allemaal negatief.
    Vorige week toch maar even langs de dokter op aanraden van mijn moeder, maar zou over een paar maanden pas gaan kijken.

Volgens mij zit ik nu alweer rond dag 75 ergens.

Heeft het bij meer mensen zolang geduurd tot je weer ongesteld werd?
    en na hoelang is de cyclus weer op gang gemiddeld? Ik weet dat het per persoon verschillend is maar vraag me toch af hoelang het bik andere geduurd heeft.

En zijn er nog dingen die je kunt proberen op de cyclus weer op gang te krijgen? Homeopathisch oid.

2. Jo77

Jo77 Actief lid

13 jul 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Ik ook. Ik ben eind oktober gestopt, heb in november nog een paar dagen gebloed en sindsdien nog niet weer ongesteld geworden. Ik heb dit eerder gehad, toen ik stopte met de pil om zwanger te willen worden van de eerste. Toen duurde het een half jaar voordat ik weer ongesteld werd. Ik denk dat het nu ook wel weer ongeveer zo lang kan gaan duren. Ik maak me nog geen zorgen, ik wacht nog even af.

3. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Vervelend he.
    Om mij heen word iedereen of door de pil heen of de eerste ronde al zwanger.
    Dan vind ik het erg frustrerend dat wij nog niet eens een kans hebben gehad.
    ook al zullen er vast zijn die nog heel veel langer aan het wachten zijn!

succes nog dan met het afwachten en ik hoop dat het snel raak is voor je.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Er is een topic: al meer dan 100 dagen niet ongesteld. Deze is bij het zwanger worden forum
    Denk dat je daar meer reacties gaat krijgen dan via de anticonceptie forum! ;)

5. Jo77

Jo77 Actief lid

13 jul 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Kan me voorstellen dat je het frustrerend vindt dat iedereen om je heen zo snel zwanger is. Ik hoop voor jou dat het niet zo lang meer duurt voor je ongesteld wordt en dat het daarna snel raak mag zijn.

Ik ben niet gestopt om zwanger te worden, wij zijn compleet, maar ik ben gestopt omdat ik me zonder pil veel beter voel. Mijn man is een half jaar geleden gesterriliseerd en ik hoef daarom de pil niet meer te gebruiken.

Deel Deze Pagina