Volgens mij is jouw frustratie niet de babykamer, maar je man... Is hij altijd zo in control? En weet hij dat je door gaat pakken? En hoe vindt hij dat? Zou toch fijner zijn als jullie tot een compromis kunnen komen ipv allebei je eigen zin doordrijven? Maar dat is misschien een andere discussie. Het idee van de kamer klinkt wel leuk. En super goed dat je je zoontje erbij betrekt. Is idd een grote verandering voor hem en geeft hem vast veel rust en veiligheid als hij daar medezeggenschap in heeft! Ben heel benieuwd! Succes!
Zou dan gewoon een keer laten vallen: Zeg ik ben hier niet op visite, ik woon hier ook nog altijd! Want als hij het feit dat het huis van zijn ouders is als machtsdingetje in wenst te zetten, dan heeft ook hij er niets over te zeggen. Hij is dan namelijk net zo min de eigenaar als jij.
hoi Dames, Ik heb vandaag lekker geshopt, verf gehaald naar Ikea geweest, nu heb ik alles in huis om aan de slag te gaan. Mijn zoontje heeft een pandabeer knuffel uitgekozen voor zijn broertje, echt heel lief! Nu moet ik er nog achter zien te komen wat hij graag zou willen hebben zodat zijn broertje bij de geboorte ook iets aan hem geeft . Mijn vingers jeuken, ik ben blij dat ik aan de slag kan. Het klimtouw is al een succes, die heeft mijn man meteen opgehangen
Jeuh! afgelopen woensdag begonnen met het kamertje en de groene muur is werkelijkheid geworden! Er moet nog het een en ander gebeuren maar wacht nog tot er een groot meubelstuk kan worden opgehaald (stapel ledikant). Daarna kan ik de andere muur aanpakken en kunnen de decoraties erop. Donderdag naar de markt voor stof uit te zoken voor de dekbedovertrekken. Echt leuk zo bezig zijn . Mijn zoontje vindt het nu al mooi en het wordt nog veel mooier!
Hier alvast een voorproefje is nog niet af nog een hoop details maar jullie kunnen zo zien waar het naartoe gaat 😀