Gevoel dat ik zwanger ben maar negatieve test...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Livia75, 2 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Hoi allemaal,
    Ik ben net nieuw hier maar ik lees al weken mee ;)!
    Vandaag toch maar aangemeld omdat ik zo onrustig word van alle kwalen en daardoor (ja stom stom) al een kv test heb gedaan op dpo10.
    En deze was negatief...

Ik had op dpo 4 licht bruin bloedverlies een aantal dagen.
    Ook komt er vocht uit mijn tepels sinds 2 dagen / 9dpo.

Ik heb gewoon het gevoel dat het raak is...
    Vandaag ook klein beetje bruin bloedverlies met slijm want juist duidt op een aankomende ongesteldheid normaal gesproken heb ik dat op dpo 12.

Wie o wie herkent de symptomen en praat me wat moed in dat het mss toch raak zal zijn. Ik verwacht dinsdag/woensdag mijn ongesteldheid.

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Je kunt echt niets anders doen dan afwachten. Er is nog steeds een reële kans natuurlijk! Je hebt vroeg getest, misschien heeft je lichaam even nodig om HCG aan te maken.. De symptomen zijn wel erg opvallend!

Ik duim voor je!

Groetjes Patricia

3. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Je bent inderdaad erg vroeg geweest met testen. Nog even geduld en op je NOD nog een keer proberen! Ik ga voor je duimen :)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Spannend!!

Hoelang ben je met de pil gestopt als ik vragen mag?

5. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Bedankt voor de reacties!!!

Ik ben in november 2011 gestopt met de mirena spiraal, daarna de nuvaring geprobeerd maar daarmee ook in maart gestopt.

Sindsdien een regelmatige cyclus van eerst 28 dagen, daarna 27 dagen. (Sinds de Etos zwanger worden tabletten)

Het is de tweede iui dus een kleine kans dat het gelukt is...

Ik heb ook wel rare kwaaltjes naast die ik beschreef, erg vergeetachtig sinds een week, ruik ineens meer, flinke hoofdpijn op 8/9 dpo.
    Maar goed, mogelijk houdt mijn lijf me gewoon voor de gek of is er met de innesteling iets mis gegaan de laatste dagen.

Ik heb me voorgenomen niet eerder dat 5-12 te testen. Ik vind het zo stom van mezelf dat ik me toch heb laten verleiden om te testen, zucht!

Bedankt voor de support!

Deel Deze Pagina