Al 2 weken overtijd. Testen zijn negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door barby, 23 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. barby

barby Lid

19 apr 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

In januari ben ik met de pil gestopt. Niet omdat we nog een 3e kindje willen, maar omdat ik de pil flink zat was.
    Mijn cyclus varieerde al die tijd van 23 dagen tot 26 dagen. De laatste keer was het netjes 28 dagen.

12 juli was mijn laatste NOD en zou het dus weer rond 8 augustus moeten worden.
    Vrijdag 8 augustus gingen we op vakantie met de koffers vol met kotex en tampons. Het viel me op dat ik na aankomst wat draderige afscheiding had (vruchtbaar slijm?)

Ik besteedde er verder geen aandacht aan. Zwanger worden was immers al jaren geen issue meer en ik dacht dat het het begin was van mij ongi. Uitgaande dat ik dat weekend zeker ongi zou worden hebben we het 2 dagen later zonder condoom gedaan. (Niet meegenomen ivm verwachte menstruatie ;) 2 dagen later hebben we het nog eens gedaan zonder condoom. Ik zat toen dus al op dag 32.

Die vrijdag erop heb ik bij thuiskomst gelijk een test gedaan. Negatief.
    Vandaag, een week later, heb ik weer een test gedaan. Negatief. Zelfs na turen :)
    Na mijn verwachte menstruatie ben ik me uiteraard bewust van elk steekje en krampje. Het valt me op dat ik op veel dagen nog vruchtbaar slijm had ,de afgelopen 2 weken.

Ook werd ik eergisteren wakker van een enorme buikkramp en een heftige golf van misselijkheid. Ik had er ook een slaapbeen bij. Ha!
    Misschien de langverwachte eisprong ? Ik heb sindsdien wel gevoelige tepels, maar mijn borsten voelen niet zwaarder ofzo.
    Ook heb ik nog maar 1 eileider (ivm buitenbaarmoederlijke) en ik heb ook geen innestelbloeding gehad. Dat had ik bij de andere keren wel.
    Heb zelfs m'n temp. gemeten en die is nog vrij hoog.

Pfff. Afwachten valt me zwaar. Deze onzekerheid.. Kindje is welkom maar het idee is enorm wennen.

Weet iemand wat dit kan zijn? Zou ik al in de overgang kunnen zitten ? Ik ben 33.
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Barby, ik geef je een hand :) hier ook overtijd, mn eerste dag van laatste menstruatie was 13 juli. Ik ben nu tussen de 7 en 10 dagen overtijd. Testen ook negatief en net als jou kwaaltjes. Ook af en toe kramperig en licht misselijk bij vlagen. Ook zere tepels sinds vanavond. En sinds vandaag ook emotioneler dan anders

Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Spannend is t wel. Sterkte ook voor jou met wachten op meer duidelijkheid!

3. moose

moose Lid

23 aug 2014
    24
    0
    0
    klussen en leuke dingen ondernemen
    noord holland
    hier ook op het wachtbankje. Ik had afgelopen woensdag mijn NOD. de laatste maanden was netjes cyclus van 28 en alleen laatste keer 26. We hebben geklust op de laatste dag van mijn menstruatie. Dus zwangerschap is heel kleine kans. Alleen heb nog steeds mijn regels niet nu.En een negatieve test. Met vlagen misselijk, borsten wel "voller" , maar nog niet pijnlijk. En ook geen innestelingsbloed .In januari heb ik een miskraam gehad met 9 weken.En ik voel me nu anders dan dat ik toen zwanger was. Alleen toen wist het pas toen ik verder was.Ik ga het weekend maar verder afwachten en dan indien nodig maar weer een testje tegen aan gooien.

4. barby

barby Lid

19 apr 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, bedankt voor jullie reacties. We zitten dus in hetzelfde schuitje. Spannend! Ook slopend. Voor jullie het eerste kindje?

Ik las trouwens net dat diclofenac de eisprong kan remmen. Dat slikte ik dus dagelijks als kuurtje tegen een tennisarm. Het zou een hoop verklaren. Ik slik het overigens al 2 weken niet meer.

Hebben jullie dit toevallig al eerder gelezen? Ik kom nu weer voor het eerst sinds jaren op de fora en merk dat ik er met al die nieuwe termen echt een beetje uit ben ;)

5. moose

moose Lid

23 aug 2014
    24
    0
    0
    noord holland
    Net weer test gedaan en spierwit.niet zwanger dus.voel ook aan mijn lichaam dat het niet zo is.krampjes in onderbuik net alsof menstruatie eraan komt.kom maar op.ben er klaar voor.kunnen we weer gezond opnieuw beginnen.maar waarom nog niet ongesteld blijft raadsel.jullie enig idee ?

6. barby

barby Lid

19 apr 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krampjes zeiden bij mij niets. Sterker nog. Ik had veel fellere krampen als ik inderdaad zwanger bleek te zijn.

Vreselijk die onzekerheid he?
    doe jij ook aan temperaturen?

5 dagen na de laatste keer vrijen was mijn temperatuur 36,2 en nu is hij steeds 36,6.

7. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    gewoon afwachten... ik heb dit zelf ook vaak gehad... en toch later ongesteld en negatieve testen

8. moose

moose Lid

23 aug 2014
    24
    0
    0
    noord holland
    Zeker dat wachten is zo erg.en die onzekerheid. Ik doe niet aan temperaturen.deze keer was ook niet gepland.kan ook bijna niet raak zijn.we hebben het gedaan op mijn laatste dag van mijn menstruatie.dus statistisch zo goed als onmogelijk. Ik hoop nu eigenlijk op mijn menstruatie nu.weet ik waar ik aan toe ben.maar vrijwel nog nooit zolang overtijd.

9. barby

barby Lid

19 apr 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Hier vandaag ook weer getest: omowit! (Heerlijk dat vakjargon hier :p:p)

MOose, jullie hebben dus ook geen kinderwens? Ik ga vanaf nu niet meer vertrouwen op periodieke onthouding. Wanneer heb je voor het laatst getest?

Ik heb nu vandaag een keer met kV 2 voor 5 getest ipv action. Als vrijdag mijn uiterste NOD is dan zou hij nu toch al wel licht moeten zijn? Bij alle 3 de zwangerschappen (incl EUG) testte ik op NOD altijd met donkere dikke streep.

10. moose

moose Lid

23 aug 2014
    24
    0
    0
    noord holland
    Ik heb zeker wel een kinderwens.maar we zijn nog niet zo lang samen en wonen nog apart.is nog ff te vroeg allemaal.zit momenteel ook zonder baan.dus niet ideaal.maar wordt al dagje ouder,dus klokje tikt wel verder.
    ik heb afgelopen maandag nog getest.vandaag huisarts gebeld.moet gewoon nog ff weekje wachten.kans is zo klein.heb ook nul symptomen.alleen nog geen menstruatie.maar dat zou kunnen komen van de stress zeiden ze.afwachten maar weer.

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Tja dat is altijd spannend maar de kans is groot dat als de testen negatief blijven, jullie toch een latere eisprong hebben gehad en dan toch nog ongesteld gaan worden.

12. moose

moose Lid

23 aug 2014
    24
    0
    0
    noord holland
    Van mij mag het dan wel doorzetten hoor die menstruatie.niet positief,dan maar gewoon opnieuw beginnen.maar dit wachten is niks.al zegt mijn hoofd en lijf dat er niks is deze keer.

13. barby

barby Lid

19 apr 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan wordt het voor mij dus tricky Drieka.. Omdat ik geen kinderwens meer heb en me aan periodieke onthouding heb gehouden.. Als mijn eisprong inderdaad 2 weken later was hebben we het gedaan rondom de ovulatie ipv mijn verwachte menstruatie.

In mijn geval hoop ik dus wel dat ik ongesteld ga worden ja.. Hoewel.. Ik toch wel een beetje aan het idee gewend begin te raken. Heb onze Bugaboo-advertentie alvast van Marktplaatst verwijderd ;)

Deel Deze Pagina