Dit is ook mijn mening. Ik zou minimaal een uur speling inpassen. Vind dat je het zelf ook erg krap geplande hebt. En om dan zo gefrustreerd te raken...
Wanneer er een tijd afgesproken is met ons ga ik ervanuit dat ze er dan ook zijn. Haha sterker nog ik vond dat ik ruim optijd thuis was, wanneer ze aangeven er om 15 uur te zijn. Er is telefonisch 2 weken geleden helemaal niet gegaan over een indicatie tijd. Dus ik ben volledig in de veronderstelling dat baby dump zich houdt aan de tijd die ik met de medewerker afgesproken heb. Op zo een moment, dat ze dan eerder komen zonder te bellen oid, ben ik giga gefrustreerd! Heb nota bene cliënten van mij moeten verzetten om op tijd thuis te zijn.
Een indicatie van 14:45 en dan om 14:40 pas thuis zijn hmm Ze kunnen nooit op de minuut af er zijn, al is 3 kwartier eerder wel vroeg. Maarja al waren ze 10 minuten eerder geweest, dan was TS r ook niet
Moet je nagaan hoe woedend je geweest zou zijn als je om 14u thuis was geweest, zodat je SOWIESO op tijd zou zijn, en dán bleek dat ze 10 minuten eerder waren geweest Ik vind het ook een stomme actie. Kan me je frustratie heel goed voorstellen! Toen wij onze babykamer kochten bij Boombuy, werd er ook een datum en tijd afgesproken. Op die dag werd de babykamer afgeleverd.. Voor de deur, verpakt op een pallet. En niet apart verpakt, nee, helemaal in elkaar gezet en op elkaar gestapeld. Een pakket van 450 kilo. In de stromende regen. Ik heb die bezorger een tijdje verbijsterd aan staan kijken en gevraagd of hij hem niet binnen ging zetten. 'Nee hoor, dat doen we altijd zo!', riep hij Boombuy gebeld, en ja, dit was inderdaad hun manier van leveren. Daar had hij me nog over moeten bellen, maar dat was hij vergeten, want hij had het zo druk. Gevraagd waarom dat dan in hemelsnaam niet op de website stond, want als ik dat had geweten, had ik wel ergens anders besteld. Ik kan toch geen pakket van 450 kilo naar binnen tillen? Nou, ook dat was heel logisch volgens de meneer van Boombuy, want het was veel te veel werk om zoiets op de website te vermelden.. Uiteindelijk is de buurvrouw zo lief geweest om het pakket open te snijden en het ledikantje naar binnen te tillen. Daarna is m'n man naar huis gekomen, van z'n werk, om de rest uit elkaar te halen en naar binnen te brengen. Een kamertje van bijna 1000 euro laat je ook niet in de regen staan.. Als ik het opschrijf, kan ik er weer pissig om worden. Dus nee, heeft niets met je hormonen te maken hoor! Ze moeten zich gewoon aan hun afspraken houden, zéker als het om iets gaat wat voor zwangere vrouwen op dat moment vrijwel het belangrijkste van de hele wereld is
Massief houten meubels wegen echt heel zwaar. Onze babykamer werd "in elkaar" geleverd. Buiten dat het niet door de deur paste om, het was gewoon niet te tillen! We moesten het helemaal uit elkaar halen. Mijn man kon net 1 commodelade tillen (Extra brede commode met 6 lades) Plus nog een gigantische kledingkast en ledikant.. Ik heb nog heel voorzichtig gegrapt: als het maar niet boven door de vloer zakt! On topic: Ze hadden gewoon duidelijkheid moeten geven dat de bezorgtijd slechts een indicatie is. En als het heel veel afwijkt gewoon een telefoontje plegen. Voor hen is het toch ook zonde als ze voor niks rijden?
Nou inmiddels staat er een nieuwe datum gepland! Maandag over twee weken!! Nu zeiden ze duidelijk tussen 10.30uur en 15.30uur!! En dat we ze rond 13.30 uur kunnen verwachten! Nou prima! Manlief neemt een vrije dag! Andere optie hadden ze voor ons om donderdag as de kamer via DHL te bezorgen en dan over twee weken een monteur te sturen! Heel verleidelijk maar dan vind ik het onzin om een monteur ervoor te laten komen en ik heb daar juist heel bewust voor gekozen, om mijn man en mezelf te ontzorgen!