frustratie winkel baby en tiener

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kh82, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook slechte ervaringen met Burgerhout, onze babykamer zouden we bij de eerste ophalen bij 35 weken ivm een verhuizing. Was allemaal geen probleem en van tevoren nog gebeld wanneer we hem konden komen halen (hoe laat). Uiteindelijk urenlang moeten wachten (man kwam veels te laat op het werk ook nog eens) en dan te horen gekregen dat ons kamertje aan iemand anders verkocht was..

Uiteindelijk na veel gezeik de kamer vlak voor de 40 weken alsnog ontvangen, matrasje een dag voor de bevalling en de wandplank toen dochterlief al een maand of 4/5 was.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wij hebben er ook spullen vandaag, geen kamertje, maar wel badje en wagen enzo. Ging zonder problemen, maar hoefde ook neit besteld te worden, misschien dat dat scheelt? ook toen de voetenzak van de wagen een jaar later gescheurd was heb ik het zo kunnen ruilen

3. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ook ik heb hier eens iets besteld, een wieg met matras. En het werd netjes na 4 dagen al bezorgd en het was ook vermeld dat het zo'n 4 tot 5 dagen zou duren! Ik heb dus geen slechte ervaring met deze webwinkel!

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb er mijn peuterkamertje vandaan. Was toen idd een mooie actie. Scheelt dat ze in de buurt zitten bij mijn ouders, want er was idd gedoe dat die actie alleen geldig was bij afhalen of zoiets. Dus mijn broertje heeft dat ding daar besteld en betaald, verder werd hij keurig netjes bezorgd, dus ik ben op zich niet ontevreden. Maar het gaat er inderdaad niet heel soepel.

Deel Deze Pagina