Wie ook lang wachten op ongi na MK en HA doet niks

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammatje89, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Nou Meiden, Ben gister naar de HA geweest omdat ik niet ongi word, en weet je wat de HA zegt:

Je moet afwachten, het kan 2 tot 6 maanden duren voor de menstruatie weer helemaal vanzelf geregeld is door je lichaam.

Is toch niet te geloven. Niet eens even een echo gemaakt om het na te kijken of dat er nog iets zit ofzo.

Pfff wie herkent dit?

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    wat vreselijk dat er zo met je wordt omgegaan! is hij de enige huisarts binnen die praktijk of niet?
    anders zou ik toch eens overwegen een andere huisarts te zoeken of zelf de stoute schoenen aantrekken en de gynaecoloog bellen en gewoon zeggen dat je huisarts je nit helpt!

3. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Nou dit was niet mijn eigen huisarts, maar een vervanger. Maar ze zei gewoon van ja er kunnen 2 tot 6 maanden voor staan om je lichaam weer op orde te krijgen,en als ik over 2 maanden nog niet ongesteld of zwanger ben dan moet ik terug bellen en dan kunnen we eventueel kijken voor een gyn. Ik kijk het gewoon nog 2 weekjes aan, en anders rij ik gewoon naar het ziekenhuis.

4. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    groot gelijk! tegenwoordig moet je echt voor je zelf opkomen als het om artsen gaat!
    succes meid!

Deel Deze Pagina