wie ook direct na verwijderen spiraaltje zwanger? advies?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door liva87, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wanner waren jullie zwanger na een mirena spiraaltje?

Ik heb mijn spiraaltje 5 jaar gehad en nooit echt ongesteld. Wij hebben voor en op de dag van verwijdering zelf sex gehad. Nu vraag ik mij af of je gelijk zwanger kan zijn en of er iemand ervaringen mee hebben? Ik heb namelijk 5
    dagen na verwijderen 2 dagen roze en wat rood oud bloed gevloeid bij afvegen vooral, dacht eerst beginnende menstruatie maar duurde maar 2 dagen. Nu volgende enkele symptomen mega pijnlijke borsten met duidelijke ader. Vlage misselijk, rommelende buik en hoofdpijn en einden van de dag ontzettend moe. Dit ken ik overigens van mijn vorige zwangerschap. Maar zal stom verbaast zijn als de eerste keer raak is.

Wie kan mij helpen? En heeft ervaring.
    Ik voel mij zo zwanger maar weet niet wanneer ik kan testen en bang voor teleurstelling.
    Ga zondag testen op vaderdag hihi

2. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Het zou kunnen, maar het hoeft niet.
    Afgelopen ronde ook allemaal die symptomen gehad, maar toch gewoon ongesteld geworden.
    Maar er zijn ook dames die wel meteen zwanger zijn, het kan alle kanten op.

De enige manier om erachter te komen is testen.

4. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben na de spiraal meteen zwanger geraakt maar had wel koperspiraal...
    31 maart eruit gehad en 21 april positieve test...

5. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Het kan maar hoeft niet.
    Ik had na de spiraal een eerste cyclus van 57 dagen en dacht dus ook zwanger te zijn met alle symptomen. Ik was ook nooit ongi geweest in de 4 jaar dat ik hem had en ervoor altijd een cyclus van 28 dagen.
    Ronde 2 was het trouwens bij mij raak
    Succes!

6. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    ik was destijds na het verwijderen van het mirena spiraal in de 3e ronde zwanger!

succes! het kan allemaal! als je er alles voor doet en alles voor laat..

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    September is mijn mirena verwijderd. Ik menstrueerde ook niet, dus had geen idee van hoe mijn cyclus liep. Wel heb ik vrijwel direct na het verwijderen een soort onttrekkingsbloeding (?) gehad. Leek op een heel lichte menstruatie, maar ik weet het niet zeker.

De "echte" menstruatie is nooit gekomen. In principe ben je direct na verwijderen vruchtbaar. Het kan heel snel gaan. :)

8. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben erg benieuwd. Zal wel verbaasd zijn als het zo snel lukt. Maar heb overduidelijk meer symptomen dan bij een menstruatie maarja weetnatuurlijk niet hoe ik reageer op de verwijdering van de spiraal wij gaan zondag testen als er nog niks is veranderd. Ik had wel soms last van mijn borsten als ik tijdens mijn spiraal ongesteld moedt worden ( maar nooit werd) maar nu echt groter elje stap voel ik en een dikke blauwe ader over mijn borst en over mijn tepel. Dit heb ik nooit gehad tijdens menstruatie.
    Nog even geduld dus en zondag testen.
    Dank voor jullie reacties
    @libra ik had 5 dagen na verwijderen klein beetje bloed vooral oud bloed. Bruin en klein beetje roze.
    Duurde 3 dagen bij afvegen en 1 dag klein beetje in inlegkruisje.

9. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    @liva 87, en? heb je een test gedaan? ik herken me een beetje in je verhaal. ik heb 2 juni mijn koperspiraal verwijderd en wacht nu op mijn NOD. heb vanmorgen een (action) test gedaan omdat ik me ook anders voel dan anders maar hartstikke OMOWIT. gelukkig kan het nog....

liefs dorri

10. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Geen duidelijkheid helaas. zaterdag getest en een licht positief streepje en zondag nog is getest maar die was negatief. (Zie bericht bij kopje ovulatie en zwangerschaps testen: 2 testen maar 1 positief) daar zie je de foto en reacties van mensne.ik test over paar dagen nog een x

Succes en duimen ;)

11. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    o spannend Liva! het kan nog dus! heel veel succes! ik ga bij het andere topic even de foto bekijken!

liefs

12. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    Spannend! Ik was ook gelijk zwanger helaas met ong. 5,5 week vroege miskraam. 2 maanden later weer zwanger nu ongeveer week of 9 zwanger... dus kan wel dat je zwanger ben maar kan helaas ook nog mis gaan leesde dat wel vaker na verwijderen gelijk zwanger maar toch vm. Dit omdat je baarmoederslijmvlies nog erg dun is begreep ik

Deel Deze Pagina