Iemand ervaring mee? Ik ben nog nooit 5 dagen overtijd geweest namelijk maar de testen die heb gedaan waren allemaal negatief. Maandag 1 juni voelbaar de eisprong geweest, ook een knaltest. Diezelfde dag gemeenschap gehad, 9 juni zou mijn NOD zijn, maar zit inmiddels dus al op dag 31 en 5 dagen overtijd. Gemiddelde cyclus van 26 dagen. Wel iedere dag wat bruinverlies gehad, maar veel stelde dat niet voor. Wanneer weer testen?
Als ik je verhaal zo lees, verwacht ik niet dat je overtijd bent. 1 juni een positieve ovulatietest, betekent dat je eisprong op 2 of 3 juni was (de test weergeeft de LH piek die de eisprong in gang zet, net als dat wat je voelt doorgaans een laatste groei van het follikel is). In dat geval ben je vandaag ‘pas’ 11/12 DPO en dus nog niet overtijd als je een gemiddelde LF hebt. Je zegt dat je normaal altijd een cyclus van 26 dagen hebt, maar dit kan zomaar eens afwijken. Ik zou denken dat je dat nu hebt Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan? Misschien was je gewoon te vroeg nog
Hoe bedoel je ronde missen? Je cyclus kan zomaar eens een paar dagen langer duren, hoe regelmatig je normaalgesproken ook bent.
Ja dat zou kunnen idd. Maar in 8 jaar tijd nog nooit gebeurd. Standaard de 26e dag , met een uitloper van 28 dagen maar nooit langer. Het lijkt er nu op dat mijn eisprong veel later was deze keer.
Waarom zou je een ronde missen?? Als je 1-2-3 juni sex hebt gehad mis jd absoluut geen ronde. En bij een plotseling latere eisprong schuift je nod ook op. Jarenlang 26 dagen niet zeggen dat je er niet ineens een afwijking tussen kan hebben. We zijn immers geen robot
Ben je inmiddels ongesteld geworden? Ik werd afgelopen ronde ook 2 dagen “later dan normaal ongesteld”. Maar mijn ovulatie test was ook 2 dagen later pas positief dan wanneer ik het verwachtte. dus dat klopt dan weer.