Ik nog nie hahahaa.. maar zit vol smart te wachten, want dit jaar krijg ik eens een keertje terug voor de verandering!!
Hier laatst al binnen, moeten 7 euro bijbetalen dus dat is niet zo heel erg veel. Hebben er natuurlijk ook nog een kleintje bij.
Ligt er echt aan waar je woont. Hier in Helmond moet ik altijd rond02-12 de stand doorgeven en krijg ik in januari de afrekening van Brabant water
wij krijgen dit in de zomer.. zitten altijd bijna goed.. dus dat is ook fijn! (1 euro bijbetalen dat overleven we wel )
Dat komt toch altijd ergens in mei? snap her ook niet veel van moest laatst ook weer standen doorgeven dit voor essent maar die krijg ik altijd in de zomer vreemd
Wanneer de afrekening van het water komt, is bij iedereen verschillend (kan zelfs per plaats verschillen ). @Ikke misschien dat je de standen weer moest doorgeven voor de netbeheerder?? Ik roep ook maar wat, maar staat me iets van bij dat dat kan verschillen met het moment waarop je de standen aan de leverancier doorgeeft
owh dat zou ook best kunnen was al te laat met doorgeven alleen voor gas en electra er stond in oktober al een geschat meterstand op gelukkig kun je via essent inkijken gelijk maar even verhoogd anders moest ik bij betalen
moet hier 21 euro bijbetalen, dus valt mee. Maar hier is ook de energie al bekend ( tenminste bij mij wel )
Via internet ingevuld daar stond dat we naar hun schatting te weinig gebruikt hadden. Maar kregen de jaarafrekening en moeten toch bijbetalen. Niet veel 29euro.
ik ben benieuwd! Dit jaar 55 kub meer verbruikt dan vorig jaar & betaal een hoop meer dan vorig jaar! Hopelijk krijgen we eens wat terug of spelen we kiet!
Volgens mij hebben wij de waterafrekening in augustus al gehad? We kregen terug, maar geen groot bedrag.
Ja 150 euro bijbetalen ! wij betalen per maand 50 euro aan water. WIj wonen wel in Belgie en onze meters zijn gedeeld met de andere bewonders in dit pand dus het wordt gedeeld naar het aantal personen per appartement. Wij betalen schrikbarend veel vergeleken met vriendinnen die ook in Belgie wonen.
Wij hebben het van de zomer al gekregen, moest 300 euro bijbetalen!!!! Die man belde nog om te vragen met hoeveel man we woonde toen ik vertelde 3 schrok die zich lam!
hier moet ik altijd de stand in oktober / november invullen en krijg de afrekening eind november / begin december en woon in dezelfde wijk als jij haha dus ik ben lekker eerder (lekker puh ) Ik heb hier de standen al doorgegeven, met een kleine lekkage dit jaar hebben we 92 m3 verbruikt (met 2 volwassenen en 2 kids (4 en 2,5 jaar) gaan gewoon elke dag in bad (we delen vaak wel maar dat is meer uit gezelligheid hihi, hebben vaatwasser, wasmachine. Ik betaal dan ongeveer 25 euro per maand en hoef dan niets bij te betalen...
Trouwens elektra en stadsverwarming ook meteen doorgegeven (dat doe ik zoiezo altijd automatisch met de verbruiksmanager) maar elektra moest nog apart..