Frustraties op "zwanger worden"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Juut, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Daar ben ik het helemaal mee eens.

    Ik ben het trouwens wel gewend want zowel mijn vader als mijn broer zijn dyslectisch.
    Maar mij hoor je er verder ook nooit over want je weet wel wat er bedoeld wordt.
     
  2. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    och dan moet je niet mijn punten komma`s hoofdletters bekijken.....
    zit helemaal geen volgorde in.
    liek..
     
  3. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou , bij mij is er niemand in de familie dyslectisch .
    Maar evengoed kan ik er niet over vallen .
    De een is nu eenmaal beter in taal als de ander .
    En mocht ik het niet begrijpen , dan zal ik gewoon netjes ( zonder beledigend of onbeleefd te worden ) vragen wat ze bedoeld .
    Want als het een vraag is dan moet ik hem natuurlijk wel begrijpen wil ik erop antwoorden .
    Trouwens , bij mij zullen er ook wel spelfouten tussen zitten hoor ;)
    En ik ben toch echt niet dyslectisch .
    Vind dit gewoon onzin om iemand over aan tevallen , en zo zijn dr wel meer van die dingen .
    Ik kom hier zelf omdat ik het gezellig vind , om antwoorden op vragen te krijgen en vooral om lekker te kletsen en lezen over het zwanger worden .
    Niets meer , maar zeker ook niet minder ;)
    Vind dat het gewoon vooral gezellig moet blijven onderling en dat men ieder in haar eigen waarde moet laten :) :) :)

    Groetjes Joyce
     
  4. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Oeps, dat was ik. Mea Culpa! Bedoelde het minder rot dan dat het er waarschijnlijk staat ben ik bang......SORRY GUYS!
     
  5. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Dat is nou vaak een probleem met als je dingen schrijft op een forum of iets anders op internet. Als we elkaar zouden kunnen zien en horen, dan begrijp je vaak eerder dat bepaalde opmerkingen of zinnen niet bedoeld zijn om te kwetsen of te irriteren, maar gewoon goed bedoeld zijn, of als vraag dienen.
    Je ziet nu geen gezichtsuitdrukking of de klank van een stem, je ziet alleen wat er staat geschreven , en dat kan vaak overkomen als fout.
    Denk dat je daar ook een beetje doorheen moet kijken, en als je het kenbaar maakt dat dat je stoort, en degene die het heeft geschreven inziet dat het niet helemaal goed was en dat inziet, dan is het ook over.

    En nee, ik ben ook niet frustie omdat ik nog niet zwanger ben, ik vind het heel erg leuk om de verhalen van anderen te lezen, er zelf wat bij te schrijven, informatie te krijgen of te geven, en ik trek me niet zo veel aan wat misscien niet zulke leuke opmerkingen zijn.
    Ik vind dit een heel erg leuk forum, heel leerzaam, en je ziet steeds duidelijker dat mensen heel erg met elkaar meeleven als je hier wat langer rondhangt, en dat vind ik erg leuk.
    En dat er soms "dubbele"vragen staan vind ik ook niet zo erg, meestal komt er altijd wel een antwoord op van iemand, of een verwijzing naar een topic met dezelfde vraag kan ook helpen voor die persoon.

    En dat idee van een zeurmuur/klaagmuur vind ik eigenlijk ook wel een goed idee, zolang het maar niet de spuigaten uitloopt ;) .

    Nou heel verhaal,
    groetjes
    celiene
     
  6. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Celientje: sluit ik me bijn aan!
     
  7. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Nieuw jaar, nieuwe kansen!
    Ik heb makkelijk praten want ik ben zwanger, maar voor degenen die zwanger willen worden: na een jaar tijd zijn 90% van de stellen met een kinderwens zwanger.
    2006 is nu net begonnen, dus ik zou zeggen: aan het eind van het jaar zijn 9 van de 10 meiden die graag willen zwanger! (of als het raak is al bevallen ;))

    Dus ik zeg: kop op en maak er een leuk jaar van!

    Groetjes van Kiki
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ben ik het niet mee eens. Wij hebben ook bepaalde regels waar we ons aan houden. We geven vaak aan waar dezelfde informatie is te vinden enz.. we vinden niet dat we gelijk elk dubbel topic moeten sluiten. Een forum is er om vragen te stellen.

    Ik denk ook dat er een groot gedeelte bij de gebruikers ligt, niet verder kijken dan de neus lang is , eerst even zoeken voor je een vraag stelt.
    Als daar ook al aan gehouden zou worden maakt het onze taak een stuk makkelijker.

    Groetjes
     
  9. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    :evil: :evil: :x grrrrrr effe m'n frustraties kwijt hoor :oops: .
    Ik ben gewoon frustie omdat ik allerlei kwaaltjes voel maar net ongi ben geweest dus kan gewoon niet zwanger zijn :x .

    Tuurlijk komen heel veel verhalen in dit forum met elkaar overeen maar de meeste willen gewoon graag precies beschrijven wat ze voelen dus is hun verhaal weer net even iets anders.
    Ik ben blij dat ik ook m'n verhaal kan doen zonder dat het meteen gewist wordt omdat er al een topic over zou bestaan.
    En er wordt ook (meestal) heel leuk op gereageerd :) .

    Misschien is het niet altijd even duidelijk maar als je wat verder leest weet je toch wel wat diegene wil vertellen.

    Silly
     
  10. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Dat maakt het misschien ook inderdaad zo leuk, iedereen vertelt zijn persoonlijke verhaal, en elk verhaal is toch eventueel iets anders als een topic wat er al staat, en we willen toch eigenlijk allemaal wel ons eigen verhaaltje even kwijt en er iets ophoren, zodat we weer verder kunnen met het antwoord ??

    groetjes
    celiene
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja dat vind ik ook.

    Allen topics met echt dezelfde vragen gaan dicht. Soms heb je in 1 week 4 keer dezelfde vraag. dat is een kwestie van even zoeken...
     
  12. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik wil nog wel even reageren op het openen van een topic dat eigenlijk al bestaat. Toen ik net op dit forum kwam, had ik een aantal vragen die ik in een nieuw topic gesteld heb. Ik ben toen ook niet eerst heel lang gaan zoeken of zo'n topic al bestond. Ik wilde gewoon graag wat advies voor mijn situatie.
    Inmiddels kijk ik elke dag wel (een paar keer) wat de ontwikkelingen hier zoal zijn. Dan is het ook bij te houden en is het gemakkelijk om een vraag / opmerking te stellen / plaatsen waar dat zou moeten.
    Maar is het echt zo erg dat niet iedereen dat zo goed bij houdt? Ik vind persoonlijk van niet. Iemand kan toch alsnog doorverwezen worden naar een bepaald topic en is daar dan evengoed mee geholpen.
    En...tuurlijk, weet je wel waar je het moet paatsen, zet het dan meteen even op de juiste plek.

    Groetjes Noralien
     
  13. Niet meer actief

    Ik ben totaal niet gefrustreerd, af en toe wel heel verdrietig maar dat is maar heel ff... daarna gaat het weer goed met me. En ik denk dat het bij vrouwen zoiezo heel anders is dan bij mannen die gaan er heel makkelijk mee om denk ik! Het is wel iedere keer een teleurstelling maar het is geen obsessie ofzo hoor.... :) we gaan nog steeds vrolijk door!
     
  14. maria

    maria Lid

    2 nov 2005
    58
    0
    0
    omg amsterdam
    hallo allemaal

    ik ben ook totaal niet gefrustreerd over mijn zwanger worden .

    ik zal het eerder zo zeggen dat ik het wel jammer vindt als ik niet zwanger ben .

    maar dat heeft iedereen toch denk ik

    ik denk dat als je je daar in mee laat slepen het helemaal niet lukt

    ik denk dat je beter een positief topic moet maken.

    als ik al die fustraties zou lezen zou ik er niet blij van worden .

    dus ik weet het is moeilijk ,maar ik denk altijd maar volgende maand misschien we.

    allemaal succes weer en we spreken elkaar

    veel liefs
    maria

    p.s en je ergeren over spelfouten vindt ik wel iets te ver gaan.

    er zijn belangrijke dingen in het leven toch
     

Deel Deze Pagina