Ik lees allerlei dingen over de Action test, maar meis als deze een streepje geeft, dan klopt dat hoor! Mijn Action testen zijn ALTIJD betrouwbaar geweest.... Maar ik heb hier ook de 2v5 van kv liggen en CB digital, just in case
Nou dames... Heb weer getest. Urine was niet echt geconcentreerd. Controle lijn is ook niet erg donker. Maar.... Ik zie nu een heel licht 2e streepje. Krijg hem niet eens op de foto.
Ik snap je heel goed ... ik ben momenteel mezelf ook gek aan het maken vorige maand pas op nod getest en uiteindelijke miskraam nu voel k me zwanger maarja pas 7 dpo welke gek gaat er dan al testen ja ik haha. Laat je het even direct weten als je de kv heb gedaan ben benieuwd ik test ook alsmaa metr die action testen weet ook niet of ze wel betrouwbaar zijn.
Ik zie ook een tweede streepje. Het kan zijn dat je een late innesteling hebt, en daarom nog maar licht positief test. Ik zou morgenochtend je test herhalen. Grote kans dat je test dan donkerder is.
Jaaaaaaaaaaa!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!! Streep is streep, dik of dun, er zit HCG in je urine dus ben je zwanger!!!!!!
Moest ie lang nadenken? Ik denk dat je streepje nog nèt iets te licht is. Probeer morgen nog een testje van kv en als die donkerder is weer cb digitaal