Ik denk dat je wat trager HCG aanmaakt en dat het nog niet genoeg is voor een vette streep of positief op digital. Maak je geen zorgen! Echt, het duurde bij mij ook even! Als je niet kunt wachten, koop dan zo'n extra gevoelige test. Maar beter van niet, ik denk dat de clearblue negatief testte omdat je urine niet geconcentreerd genoeg is. Morgenochtend heb je een dikkere streep!!
Ik had vandaag hetzelfde met de digitale.... Deed er lang over en zei niet zwanger. Op de kruidvat en action heb ik ongeveer dezelfde streepjes als jou, kijk maar ( bovenste kv) Morgen met ochtend urine eerst een kv of action en als het streepje dan duidelijker is dan de digitale.... Ik denk dat je HCG misschien net op het randje is Ik ga duimen voor een positieve digi voor jou ( en mijzelf ook)
Oh echt ? Wat is dat voor gedoe met die rottesten zeg. Die van jou zijn echt super mooi ! Hoezo zegt dat ondin dan niet zwanger ? Allebei 14,- over de balk gegooid Morgen idd maar weer met kv testen En dan over een paar dagen allebei een mooie digitale !
Hi hi ja laten we maar balen om onze euro's en niet het negatieve resultaat van die te dure digitale 1 of 2 dagen geduld nog helaas
Zoals eerder gezegd heeft de cb meer hcg nodig dus wachten of echt met ochtendurine testen. Streep is streep je bent gewoon zwanger!! Van harte meid!
Pff, nog steeds een tuurstreepje! Ik kan me voorstellen dat dit heel spannend voor je is, hoor..Dat is het ook wel, want het HCG moet nu sneller gaan stijgen dus morgen moet het toch wel wat duidelijker zijn! Worst case scenario is dat het mis is gegaan en het HCG weer dalende is, maar meid, dat mag het niet zijn hoor!! Getsie wat zenuwslopend toch!
Ik had ook wel een duidelijkere streep verwacht vanmorgen. Nja. Maandag maar weer testen. Ik hoop dat het goed blijft gaan en maandag een knaller heb
Ik vind de onderste wat minder duidelijk dan die eerdere. Maandag maar even opnieuw testen. Maar dan moet er eigenlijk wel gewoon een échte duidelijke lijn staan. Dit vind ik ook het nadeel van vroeg testen en tuurstreepjes. Er kan zo vroeg ook nog zoveel mis gaan. Ik test altijd pas een week overtijd zodat het meteen duidelijk moet zijn. En zelfs dan kun je discussie houden zoals in mijn laatste zwangerschap. Is meestal toch een teken dat er iets niet goed gaat...
Hcg verdubbelt om de 1-2 dagen dus hopelijk is hij morgen donkerder. Net als bij Astrid040 is t bij mij vorige maand ook misgegaan. Bij m'n eerdere zw. schappen waren de strepen duidelijk nu bleef de knaller uit Maar goed legio testen die er wat langer over doen en waarbij t gewoon goed zit! Ik duim voor je meid! X
Zojuist nog 1 gedaan. Kan het niet laten hahaha Maar volgens mij gaat dit hartstikke goed. Urine was niet eens geconsenteerd.