Hallo allemaal, Ik zit met iets en ik weet niet goed wat ik er verder mee moet doen.. 6 dec heb ik mn eisprong gehad, dus flink geklust, mn nod was de 19de, Dat bleef uit, dus 20 dec een test gedaan, die was negatief. Daarna 24 dec een test gedaan, weer negatief. Daarna begon ik savonds op 29 dec bruinebafscheiding te verliezen, de 30ste zat er een beetje bloed bij en de 31ste heb ik heel de dag erge krampen gehad, Ook zaten er stolsels en een soort vliesje bij.. De 1ste nog wat bloed velies maar daarna eigenlijk alleen nog maar bruin slijm/afscheiding.. Ik weet nu niet of dat dit mijn menstuatie was of misschien een vroege miskraam? Miischien zat het vanaf het begin af aan niet goed, vandaar de negatieve testen maar wel zo'n 10 dagen 'overtijd'? En moet ik nou een verloskundige bellen? Misschien was t een vroege miskraam en is nog niet alles eruit? Heeft iemand van julie dit wel een gehad? Groetjes!
Heb je een foto gemaakt van wat je verloren bent? Niet om hier te plaatsen maar voor de vk zodat ze eventueel even kan kijken. Volgens mij kan je ze hier gewoon voor bellen.
Nee heb ik dus niet gedaan, en daar baal ik nu wel heel erg van.. Heb er op dat moment niet bij stil gestaan.. Stom. Dat hoeft niet via de huisarts toch? Gewoon meteen verloskundige? Dank je voor je reactie!
Ik denk persoonlijk dat het geen miskraam is geweest aangezien de testen negatief waren en je kort daarna ook bloed verlies had. Zeg nooit nooit natuurlijk maar persoonlijk denk ik dat het geen miskraam is geweest. Je kan altijd een vk bellen of de huisarts om te vragen wat het zou kunnen zijn en vragen of het toch een miskraam zou kunnen zijn geweest. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!
Misschien dat hcg al te laag was om positief te testen.. Vind het zo vreemd dat ik wel 10 dagen over tijd was.. Heb mn eisprong de 6de gevoeld en had een positieve ov test.. Maar idd, toch maar even bellen, dan weet ik t wss zeker! Dank je!
Dit denk ik dus ook. En eerlijk gezegt had ik wel eens vaker tijdens mijn menstruatie een stolseltje ertussen zitten. Succes!
Als je al zwanger was geweest zou het allemaal zou klein zijn geweest dat je volgens mij niks gezien hebben van een vruchtzakje of embryo. Daarbij had je dan toch wel een streepje moeten zien op een test. Ik denk dat je gewoon ongi bent. Geen posi test.......niet zwanger. En bij een ongi verlies je toch altijd wel stolseltjes?
ga er niet vanuit dat je een mk hebt gehad. Ken je je cyclus goed? Veel meiden die met zwanger worden starten gaan er automatisch vanuit dat ze 2 weken na hun ongesteldheid de eisprong hebben....mss was het wat later.... en je kunt als je er onbewust veel mee bezig bent ook zelfs je menstruatie uitstellen... succes meid!