Dit is een goed topic! hahaha, al zie ik hier veel dezelfde mensen langskomen Ik heb net ook beide topics gelezen en bewust niet gereageerd. Ik vond dat het er té hard aan toe ging. BIG gaf in het begin zelfs nog aan dat ze wist dat ze fout zat, nog wordt erop gereageerd en ook behoorlijk hard. jammer vind ik dat. Wat ik vooral erg jammer vind is dat er nauwelijks antwoord wordt gegeven op de vraag die TS stelt. Zo heb ik zelf ook geen zin meer op topics te openen, alleen omdat je vantevoren al weet dat je toch geen antwoord krijgt op je vraag, alleen commentaar wordt er geleverd. Helaas.... Als dat zo doorgaat, zijn er straks een heleboel mensen die denken van, ach, het heeft toch geen zin, dus er wordt op den duur niets meer geopend. Gelukkig hebben we onze goede Moderators nog die de boel nog in toom kunnen houden! GO PEOPLE! KEEP IT UNDER CONTROLE! zo, dat heb ik gezegd
En dat is dan ook het beste advies dat wij mensen geven. Als je moeite hebt met een topic of met een TS, sla dat topic dan eens over... Dit topic ga ik nu op slot zetten om te voorkomen dat hier personen besproken worden die daar geen weet van hebben en om te voorkomen dat er zaken besproken worden die afgerond waren in een ander topic (al dat niet gedwongen door verwijdering van een topic, verwijdering van reacties of een slotje). Groeten, Josien (moderator)