Hallo dames! Ik ben nu ~7weken zwanger van de 2e en ik heb al een aardig buikje! Ik kan het moeilijk meer verbergen en mijn spijkerbroek gaat niet meer dicht! Met de eerste had ik dat pas vanaf 12 weken een beetje, mijn buik ziet er nu uit als bij de eerste met 16 weken ofzo! Ben benieuwd of dit betekent dat mijn buik nu groter wordt of dat alleen het begin sneller gaat, herkenbaar?
Ik heb hetzelfde. Bij mijn vorige zwangerschap had ik vanaf 10-11 weken een buikje, dus ook al redelijk vroeg. Mijn buik is op dit moment even dik als toen met 12 weken. Je hoort het wel vaker hé, dat het sneller gaat bij een tweede. Ik zie trouwens dat je ook vorige winter pas bevallen bent. Ik ook Nog niet zo lang geleden dus, naar het schijnt zie je het dan ook sneller omdat je lichaam toch nog niet ten volle hersteld is.
Hier hetzelfde. Hoe later op de dag, hoe groter die is. Vooral na het avondeten is ie echt groot en gespannen.
Ja ik heb er ook last van. Ben minder ver dan jij maar zwanger van de derde. Ik ben benieuwd hoe lang ik het nog verborgen kan houden.
Ik loop ook alweer in zwangerschapsbroeken omdat mijn eigen broeken niet lekker meer zitten. Alles is al wat slapper en daardoor zie je het dan ook sneller.