snap ik ook niet hoor, ik heb me nooit meer druk gemaakt over hem... Tuurlijk wel maar je snapt wel wat ik bedoel Ik heb hem ook nooit meer gesproken of gezien of iets gehoord lekker rustig dus hahaha trouwens zat net te denken, veel vrijgezelle moeders hier, in de steek gelaten.... ik moest net ineens lachen, ik dacht wie weet hoeveel stiefbroertjes of zusjes me zoontje heeft zou me nl niets verbazen als hy nog meer kids rond heeft lopen
over die stiefbroertjes en zusjes, die van mij heeft 1 halfzusje en 3 andere halfbroertjes, ik heb me helemaal niet gerealiseerd dat dat mijn zoontjes halfbroertjes en zusjes zijn helemaal niet over nagedacht! Stom heh?
Jeetje 1 halfzusje en 3 halfbroertjes? Was je vriend ook 22? Dan is die goed beizg haha Maar ik wil me ook helemaal niet druk maken ofzo hoor... en ben ook ECHT wel klaar met hem, maar als je relatie zo abrupt om zoiets over is maak je jezelf om sommige dingen echt nog wel boos.. puur uit principe! Ik snap jou punt wel hoor.. HIJ was er zelf bij toen die kleine verwekt werd dus kan hij nu OOK betalen.. heel logisch wel.. maar voor mijn gevoel is het meer van, als hij er niet wil zijn in het leven van mijn zoontje.. geen papa voor hem wil zijn, vind ik zijn geld helemaal niet belangrijk en hoeft dat dus eigenlijk ook niet meer... word ik toch weer elke maand aan hem herinnerd, en het liefst ga ik gewoon ook verder met mn kleine man! Maar deze topic heb ik een paar dagen geleden gestart, SUPER gefrustreerd, op mijn ziel getrapt... nu is het eigenlijk grotendeels alweer gezakt en kan ik er zowat om lachen, wat een achterlijke dombo is het ook zeg! Dat die inderdaad maar in dat leventje blijft hangen, want bij mij komt hij er niet meer in! Trouwens wat je al zei ja, sommige verhalen die je hier leest of die je van andere hoort en dat die meiden dan toch nog met zo'n vent doorgaan ieder zn ding hoor... maar of ze dan nog ECHT oprecht gelukkig met zo'n man worden? Nah dat lijkt me haast niet mogelijk...
hahaha misschien zyn die van jou wel van die van my Het zal je gebeuren hahahaha, dat je er achterkomt dat je hier dames tegenkomt die zwanger zyn van je losgeslagen ex.. haha
Hahahahaha dat zou idd wel grappig zijn... naja kunnen wij iig met zn allen gezellig koffie drinken terwijl die kleintjes samen spelen
Haaaahahahahaha ja als het goed is, is mijn kindje misschien wel wat getint ja hihihihi jouwe ook toch?
ik snap heel goed dat je, je zo voelt. mijn ex is net zo... heeft wel geld voor een dure auto etc etc etc... maar betalen voor zijn kind jammer maar helaas.... nu met moeite en dan nog is het of te laat of wij moeten erachteraan zitten... we zijn aan het zoeken naar een oplossing... maar eerlijk waar ik vind zulke mannen/jongens/kleuters/onvolwassen jongeren erg onsmakelijk bezig zijn. Erg zielig en gewoon heb dr geen woorden voor.
Het is inderdaad om misselijk van te worden... ze denken dat ze zooo geweldig zijn en het allemaal zoooo goed voor elkaar hebben maar ondertussen zijn het niks als een stelletje egoistische kleine kinderen!
Pff echt ja.. ben zo blij voor alle vrouwen die een goede man aan hun zijde hebben, maar sommige mannen zoals die KWAL van een EX van mij
LOL. Mijn ex is 30 en dit is kind nr 5... Toen ik hem ontmoette en relatie met m had, had ie een paar kindjes verzwegen... alles is aan t licht gekomen nadat ik zwanger was... maar die kindjes wonen in amerika. enne... mag ik ook ff joinen? Mijn kind zal ook getint zijn
ik ben meteen down van het feit dat er "noem geen namen" weer eentje abortus heeft gepleegd omdat er geen vent in the picture is... dat is pas frustrerend... ik ben het sowieso niet eens met het feit dat vrouwen overgaan tot abortus als ze een 'foutje' hebben gemaakt, maar héél goed voor een kleine kunnen zorgen... Ik ben meer het type van 'wie zn billen brand, moet op de blaren gaan zitten' in andere woorden: draag de consequenties van je eigen acties... maar soms hoor je de redenen die vrouwen geven voor het overgaan tot abortus... en in meeste gevallen is de reden dat er geen 'ideaalbeeld' (twee ouder gezin, of te wel een vent) is. Zonde hoor. Wie zegt dat de relatie na de zwangerschap standhoudt? Alsof er garantie in het leven is... Pfff deze FRUSTRATIE moest ik ff van me afschrijven
ik weet PRECIES over wie dit gaat en zat me ook ZO op te fokken net... maar kan je misschien beter niet doen want heel dat verhaal hangt een beetje raar aan elkaar... Zou me niets verbazen als er geen ene hout van klopt eigenlijk.. Maar ik vind dat ook echt ronduit belachelijk hoor!
bah ja ik herken dit van de vader van mijn eerste kindje. ook altijd geen geld maar wel alles kopen en leuke dingen doen.. maar wat voor t kind uitgeven? HO MAAR! maar sindsdien wou ik ook maar niets van zijn centen ook nog hebben.. kan het zelf ook wel.. en dat lukte me tot nu toe nog prima!
Nou het gaat denk ik meer om het idee van oke ik wil je geld niet maar ik wil wel dat jij het wil geven als je snapt wat ik bedoel (als ik het fout heb verbeter mij gerust) hahaha tenminste als ik naar mezelf kijk mijn ex wil nu ineens alles doen voor ze kind en mij (voor mij natuurlijk veel te laat en dat maakt hem weer lekker boos) en dat geeft mij een goed gevoel want nu kan ik hem afwijzen in plaats van in het begin dat hij mij en me kind afwees! en eerlijk is eerlijk dat voelt gewoon goed op sommige momenten!
hey ik krijg ook een getint kind! zou mooi zijn als allemaal onze kindjes familie zijn hahaha zie het al voor me
Hahahaha alle mannen met buitenlands bloed brr.. ze zijn ook allemaal hetzelfde hihi GRAPJE hoor Maar zou inderdaad grappig zijn, allemaal halfbroertjes en zusjes