pffff nou meis misschien beter dat je van zo'n vent af bent.... meiden betalen jullie ex-mannen wel alimentatie dan? tja hier heb ik niets te klagen mijn mannetje zorgt goed voor mij en heeft zelf nergens geld voor nodig! het enige wat ie koopt zijn slabbetjes en kleertjes voor de kleine
Nog niet misschien dat ik ook maar 1 cent aan zal nemen van die Mongool! en dan kan hij daarna zeker ook nog mooi opscheppen dat ie alles betaalt heeft kan er niet aan denken! heb maar 2 woorden voor hem en dat is TE LAAT
niet zo'n leuk grapje afz. een donkere vrouw met dito zoon maar toegegeven het is wel opvallend ja...
indd "afz een donkere vrouw" en geen man neuh blanke mannen kunnen er ook wat van hoor... maar jah mannen zeggen t zelfde over vrouwen...
haha, maar de "papa" van mijn tweede kindje is helemaal blank hoor. Maar dat is weer een heel ander verhaal. ben bam en idd. ik heb mannen (zwart én wit) gehad en ik kan je vertellen dat bepaalde streken niet kleurgebonden zijn hoor. Mannen zijn nou eenmaal mannen gelukkig niet allemaal hetzelfde... maar ja vrouwen kunnen er ook wat van... ach...
hahaha was ook maar een grapje hoor niet zo snel op de teentjes getrapt dames ! maar eerlijk is eerlijk het valt gewoon op dat vaker getinte jongens zijn
joh mijn reactie mag ook wel met een korrel zout genomen worden hoor. Kijk natuurlijk vind ik het niet heel leuk om te lezen. (Ik voed nl. een zeer leuk joch op en probeer er alles aan te doen zodat hij later niet in dat steriotype beeld van donkere mannen past.) Maar dat is mijn eigen gevoeligheid natuurlijk. Maak je niet druk en blijf jij maar lekker genieten van de donkere mannen. Er zijn namelijk nog een heleboel donkere mama's die hun best doen hun zonen de juiste normen en waarden mee te geven. sorry trouwens hè, helemaal off topic
ik krijg zelf ook een donkere zoon maar ik ken net zo veel blanke mannen als donkere mannen die 'zulke streken' uithalen hoor...
Na jaaaaaren een relatie te hebben gehad met die eikel en 2 jaar proberen voor een kindje en 3 miskramen verder te zijn, bleek ie ook zo'n eikel te zijn! en nu toont die eikel amper interesse (sinds vrijdag dan wel) in zijn kind alleen in mij! Hij heeft een nieuw levensdoel: mij terug krijgen! hahahahaha!
IS ook zo.. tuurlijk zijn er genoeg NL jongens die ook zo zijn.. hihi maar nevermind ! Bedoelde het niet rot hoor... mijn ex is zelf een halfbloed, dus misschien krijg ik wel een getint kindje maar dat is afwachten En lola dat is ook raar lijkt me? Hij wil jou wel maar die kleine niet? Hoe ziet hij dat voor zich...?
donker blank geel groen dik dun lang klein alle mannen zijn gewoon hetzelfde ga een anti mannen club stichten in me berghok hahaha vanacht kreeg ik weer een leuk cadeautje stond meneer om half 6 (natuurlijk net terug van uitgaan strontbezopen) aan me deur te huilen en dacht ie nog medelijden te krijgen ook achterlijk kereltje heb m alleen maar uitgelachen en gezegd dat ie (zoals gewoonlijk) TE LAAT is