FRUSTRATIES!

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by , Jul 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    veel wel ja ;) agg je doet er niets aan he hahaha

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ennn halfbloedjes zijn vaak wel mooie kids dus dat hebben we dan wel weer meegenomen he :p

3. Niet meer actief

hihi ja inderdaad, we krijgen suuuuuuuperknappe lieve kindjes allemaal :D

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pffff nou meis misschien beter dat je van zo'n vent af bent....

meiden betalen jullie ex-mannen wel alimentatie dan?

tja hier heb ik niets te klagen mijn mannetje zorgt goed voor mij en heeft zelf nergens geld voor nodig! het enige wat ie koopt zijn slabbetjes en kleertjes voor de kleine

5. Niet meer actief

Mijne betaalt geen alimentatie en dat wil ik ook niet...

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    Nog niet misschien dat ik ook maar 1 cent aan zal nemen van die Mongool! en dan kan hij daarna zeker ook nog mooi opscheppen dat ie alles betaalt heeft kan er niet aan denken! heb maar 2 woorden voor hem en dat is TE LAAT

7. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

Mar 2, 2008
    383
    1
    0
    haha :)

8. Niet meer actief

Go female :D

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    oyeahhh 8) hahaha

10. salsera78

salsera78 Actief lid

Dec 23, 2007
    377
    0
    0
    niet zo'n leuk grapje :rolleyes:
    afz. een donkere vrouw met dito zoon

maar toegegeven het is wel opvallend ja... :oops:

11. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

Mar 2, 2008
    383
    1
    0
    indd "afz een donkere vrouw" en geen man :p

neuh blanke mannen kunnen er ook wat van hoor...
    maar jah mannen zeggen t zelfde over vrouwen...

12. salsera78

salsera78 Actief lid

Dec 23, 2007
    377
    0
    0
    haha, maar de "papa" van mijn tweede kindje is helemaal blank hoor. Maar dat is weer een heel ander verhaal. ben bam ;)

en idd. ik heb mannen (zwart én wit) gehad en ik kan je vertellen dat bepaalde streken niet kleurgebonden zijn hoor. Mannen zijn nou eenmaal mannen gelukkig niet allemaal hetzelfde... maar ja vrouwen kunnen er ook wat van... ach...

13. Niet meer actief

hahaha was ook maar een grapje hoor ;) niet zo snel op de teentjes getrapt dames !

maar eerlijk is eerlijk het valt gewoon op dat vaker getinte jongens zijn

14. salsera78

salsera78 Actief lid

Dec 23, 2007
    377
    0
    0
    joh mijn reactie mag ook wel met een korrel zout genomen worden hoor. Kijk natuurlijk vind ik het niet heel leuk om te lezen. (Ik voed nl. een zeer leuk joch op en probeer er alles aan te doen zodat hij later niet in dat steriotype beeld van donkere mannen past.) Maar dat is mijn eigen gevoeligheid natuurlijk. Maak je niet druk en blijf jij maar lekker genieten van de donkere mannen. ;) Er zijn namelijk nog een heleboel donkere mama's die hun best doen hun zonen de juiste normen en waarden mee te geven.

sorry trouwens hè, helemaal off topic

15. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

Mar 2, 2008
    383
    1
    0
    ik krijg zelf ook een donkere zoon ;) maar ik ken net zo veel blanke mannen als donkere mannen die 'zulke streken' uithalen hoor...

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    :)
    Hier nog een halfzusje in de maak! ;)

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Na jaaaaaren een relatie te hebben gehad met die eikel en 2 jaar proberen voor een kindje en 3 miskramen verder te zijn, bleek ie ook zo'n eikel te zijn!
    en nu toont die eikel amper interesse (sinds vrijdag dan wel) in zijn kind alleen in mij!
    Hij heeft een nieuw levensdoel: mij terug krijgen! hahahahaha!

18. Niet meer actief

IS ook zo.. tuurlijk zijn er genoeg NL jongens die ook zo zijn.. hihi maar nevermind ! Bedoelde het niet rot hoor... mijn ex is zelf een halfbloed, dus misschien krijg ik wel een getint kindje maar dat is afwachten ;)

En lola dat is ook raar lijkt me? Hij wil jou wel maar die kleine niet? Hoe ziet hij dat voor zich...?

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    donker blank geel groen dik dun lang klein alle mannen zijn gewoon hetzelfde :p ga een anti mannen club stichten in me berghok hahaha vanacht kreeg ik weer een leuk cadeautje stond meneer om half 6 (natuurlijk net terug van uitgaan strontbezopen) aan me deur te huilen en dacht ie nog medelijden te krijgen ook achterlijk kereltje heb m alleen maar uitgelachen en gezegd dat ie (zoals gewoonlijk) TE LAAT is ;)

20. Niet meer actief

Pffff wat een debiel zeg! Maar wil die nu wel zn familie achterlaten dan?

Share This Page