FRUSTRATIES!

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by , Jul 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

ik heb echt geen idee hoor! ik heb niet meer normaal met hem gepraat heb hem alleen maar constant uitgelachen en uitgescholden hahaha dus weet niet wat die wil of hoe die het allemaal ziet maar lijkt me niet echt iemand die zn familie achterlaat... of misschien hebben ze zich bedacht ik weet het echt niet en het boeit me ook niet die keuze had die dan maar eerder moeten maken als dat het geval is toch?

2. Niet meer actief

Ja vind ik ook hoor! Als die flapdrol van mij zoiets zou doe nzou ik hem ook zeker wegsturen..

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ja doe ik ook constant maar het is echt een volhouden... hij maakt het voor mij alleen maar makkelijker op deze manier maar dat snapt ie niet! maar ik weet goed waar dit om draait! hij weet dat ik bijna uitgeteld ben en nu is die dus bang dat ik daarna weer n keer op stap ga en iemand anders ontmoet en dat maakt hem bang ehehehe lekker voor hem :p

4. Niet meer actief

Maar ben je nooit bang dat hij dadelijk via rechtzaken de kleine gaat opeisen?

5. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

Mar 2, 2008
    383
    1
    0
    dit kan hij niet zo maar doen hoor ;) mag hij een heeeeeeele goede reden geven aan de rechter, en zo'n rechtzaak kost niet niks... daar mag hij wat centjes voor opzij zetten en vaak is dat reden genoeg voor mannen om er niet mee door te gaan...

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    mag die proberen... maar denk idd niet dat ie dat geld er voor over heeft hahaha en heb hem allang verzekerd dat als die het lef heeft om zoiets te doen dat ik ook echt tot het uiterste ga en hem helemaal kaalpluk en ik heb de financiele middelen er dus wel voor om dat te doen ;)

7. Niet meer actief

Nee oke dat weet ik.. zit zelf, zoals jullie weten, in precies dezelfde situatie als jullie maar ik zit er soms best over in hoor! Al verwacht ik niet dat die flapdrol van mij er ook dat geld/energie in gaat steken maar toch...

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    het enige waar ik mij druk over maak is dat ie haar ooit n keer zomaar meeneemt al is het alleen maar om mij te kloten.... maare meer dan op je hoede zijn kun je toch niet...

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    heejj meiden.

hier een meisje dat niet gepland zwanger is geworden en een ex die gelijk heeft gezegt "wil het kindje niet je zoekt het maar uit" na 2 jaar relatie.

ook van hem hoor ik niets meer.
    hij betaalt nog wel de helft van de spullen omdat toen we net uit elkaar zijn gegaan en hij nog normaal dee een overeenkomst hebben opgesteld met dat hij de helft van de spullen betaalt en daarmee is hij akkoord gegaan dus dat geluk heb ik nog wel. maar of hij na de geboorte ook wil betalen weet ik niet want hij blijft een gesprek weigeren. maar wil zijn kind wel zien na de geboorte.
    hij weet ook nog steeds niet dat hij een zoontje krijgt want heeft nog steeds niet geinformeerd hoe de 20 weken echo is gegaan bijna 3 weken geleden terwijl hij wist wanneer die was.

ik vind jullie allemaal heel erg sterk overkomen en jullie kindjes zullen super moeders krijgen waar ze trots op mogen zijn!

Liefs Marije

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    owja en ook bij mij word het een halfbloedje.

de vader is dan wel geaddopteerd maar het aard haal je niet uit het beestje blijkbaar. :) haha

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113

Hij wil de kleine wel als ik met hem verder ga.
    Want hij zegt: ik zit al in zo'n situatie (heeft al een zoon) dat ik niet bij mijn kind woon en ik wil het niet nog een keer!
    Hij heeft het zelf veroorzaakt, maar dat ziet ie nog niet helemaal in!
    Hij wil als ik niet verder wil helemaal nooit meer contact met mij, dus dat betekent voor hem: ook geen contact met zijn kleine meid!

Maar sinds vrijdag draait hij bij. Ik begin zelf niet over zijn kind, hij doet dat nu.
    Als hij contact wil zal ik het nooit tegenhouden, maar ja, ik moet nog maar zien of hij dat echt wilt!

12. Niet meer actief

Marije.. jij klinkt ook erg positief, knap ! Mede omdat je nog maar 20 bent.. Als je nog meer wil kletsen kan je me altijd een pb sturen!

En meis.. ook jij wordt een super mama :)

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    @ lola.. leuk he als mannen zich opeens bedenken maar niet in kunnen zien dat zij de gene fout zijn gweest, mijn ex had dat altijd als we ruzie hadden gehad en een tijdje uit elkaar waren geweest. dan wou die me terug enzow maar hij zag niet in dat hij fout was. is man eigen denk ik. maar laat die ex van jou maar lekker zweten, hij heeft jou meer dan genoeg aan gedaan en hij verdient jou niet!

JsztD.. dankje wel :) ik blijf sterk voor me mannetje, en ik zie dat jij pas 24 bent ook dat is nog jong!

Liefs Marije

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    hallo marije!

ten eerste welkom bij ons vrijgezelle alleenstaande moeders clubje hahahaha en jij bent ook een sterke vrouw hoor en zal zeer zeker ook een goede moeder worden! alles komt goed en als je een keer wil praten ben je ook bij mij welkom om een PB te sturen ;)

15. Niet meer actief

Wij gaan straks na de bevalling gewoon een alleenstaande moeder thee kransje opstarten :D haha

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    doe mij maar n pina colada hahaha daar heb ik al n tijdje zo'n zin in he!

17. Niet meer actief

Hahahaha weet je waar ik echt al zolang zin in heb... een heerlijk wit wijntje!

18. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ja ik dus ook! en gewoon weer een keer lekker op stap te gaan daar verlang ik dus ook zo naar! eigenlijk stom want ging van tevoren al nier meer zo vaak op stap maar nu heb ik er gewoon zo'n zin in om weer eens lekker los te gaan! Maar wel pas als ik me ouwe figuur terug heb hahahaha

19. Niet meer actief

Hahahaha dat herken ik ook! Ik was ook al helemaal niet meer zo van het stappen, maar zodra ik mijn kilootjes eraf heb, ga ik wel echt weer lekker feesten :D

20. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ja deze ook hoor! als de hechtingen eruit zijn de kilotjes eraf en het vloeien gestopt is gaat deze mamma ff een flink feestje bouwen met aan alcohol geen gebrek natuurlijk hahaha kleintje n nachtje naar me ouders en hop hahaha me vriendinnen hebben al een heel schema opgebouwd voor als het zover is :p:p

Share This Page