FRUSTRATIES!

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by , Jul 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    @ Marije: ja, hij wou mij in het begin al niet kwijt, maar goed had ie zijn pik in zijn broeken moeten laten hangen, dan was het niet zover gekomen!

Dames, ik heb ook best trek in een lekker wit wijntje en een sigaret erbij! maar helaas, duurt nog wel eventjes!
    Ook ik ging bijna nooit meer stappen, festivals daar ging ik wel heen (vorige maand nog) maar nu heb ik ook zo'n zin om helemaal los te gaan! hahahaha, komt omdat het nu niet kan he?!

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    goede morgen meiden

haha dankzij jullie krijg ik ook steeds weer meer zin in alcohol, dat was net weer een beetje weggetrokken maar vanaf het begin heb ik er zo zin in. zelfs een biertje zou ik nu wel willen hebben terwijl ik dat normaal echt zo vies vind! wel hoef ik niet me sigaretje te missen want ik rook nog steeds.. :oops: :oops: Ik weet dat het echt heel erg is maar het lukt me niet op te stoppen, elke keer als ik net was gestopt kwam me ex weer met wat gezijk of zijn vrienden die me opeens begonnen te begreigen omdat ze vriendinnetje de druk niet aankon omdat hij vader word. nou echt waar hij is de verwekker maar een vader zal hij NOOIT zijn!
    rook er nu nog zo'n 4 per dag dus niet veel majah elke is natuurlijk 1 te veel!

heb geen behoefte om te stappen, ben nooit echt zo'n stap type geweest dus dat scheeld ;)

@ lola..en gelijk heb je,, een man die alleen ma ze pik kan volgen is niets!

Liefs Marije

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    tja meiden nog ff volhouden hahaha nog 7 weekjes en dan mag ik weer :p en roken doe ik nog steeds af en toe hoor... :oops:

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    female.. ja jij hoeft niet zo lang meer!
    lijkt me echt heerlijk over 7 weekjes je meisje vast houden.
    ik moet nog 17 weekjes wachten.. ;)

hoop dat de tijd beetje snel gaat want ben zo benieuwt naar me mannetje! hoop dat tie niet te veel op zijn vader gaat lijken.. :oops:

Liefs Marije

5. Niet meer actief

Dat heb ik dus ook :( ben zooo benieuwd hoe die kleine eruit gaat zien, als die maar niet sprekend op zn vader lijkt :$

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    nee dat hoop ik ook niet want mijn ex had flaporen :( en zn moeder had n snor dus hoop dat ze n beetje op mijn tak van de familie lijkt hahaha

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    haha,, ik denk dat de meeste meiden die er alleen voor staan wel hopen dat hun kindje niet te veel op de vader gaat lijken. want je bent natuurlijk al heel je leven op een manier verbonden met de vader en als je kindje er dan ook nog eens heel erg op lijkt maakt dat het er niet makkelijker op ;) en vooral het karakter van de vader van mij kindje mag die mooi zelf houden, want anders zit er nog een hele klus te wachten op mijn straks. haha

ik hoop dat mijn kleine de haren van de vader krijgt ( gewoon dikke bos zwart haar) en mijn ogen ( blauw/grijs) en natuurlijk getint, en hoe zien jullie het voor je?

Liefs Marije

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Whahahahaha, nou ik hoop niet dat mijn kleine meisje de neus van haar pa krijgt, die is niet zo fraai! ;)

9. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    haha, dan hoop ik dat inderdaad ook niet voor je lola. laten we er gewoon allemaal op houden dat wij hele mooie kindje krijgen die niet op hun vaders ( verwekkers want meer dan dat zijn ze niet) lijken!

10. Niet meer actief

Hahahhaa precies ;)

Nou mijn mannetje mag inderdaad wel het tintje van zn papa hebben... en zn vader had krulletjes en dat is opzich ook wel leuk, dus dat mago ok wel :D alleen de rest mag die gewoon van mij hoor ;) hihi

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    bij mij had de vader jammer genoeg geen krulletjes, maar wel beetje stug haar, ik heb van mezelf wel slag/krullen dus het zou nog kunnen maar we zulle zien wat er uit komt :p haha

12. Niet meer actief

hahahaha spannennnnnnddd :D

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    De mijne heeft kroes haar, maar gelukkig geen stugge kroes, het zit echt net tegen krullen aan!
    Dus hopelijk geen kroeskoppie, dan blijf je vlechten! ;)

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    nee mijn ex had/heeft rechtop staand steil haar maar ik heb n beetje krullen van mezelf dus misschien krijgt ze dat ook wel dan hahaha maare kwa karakter ja klinkt stom maar daar mag ze best wel wat op hem lijken want hij is best rustig en ik ben net n wervelwind en stronteigenwijs en hij was juist altijd de rust zelve dus denk dat ik er juist me handen vol aan heb als ze op mij lijkt hahaha tja hoe je het ook bekijkt ze zullen wel iets van hun pa/verwekker weg hebben dus je kan er maar beter het beste van maken want het valt toch niet te ontkennen

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    @ Female: dat is wel fijn dat hij heel rustig is, als ze dat dan overneemt!

Qua uiterlijk is mijn ex een mooie vent (behalve die neus) dus als ze op hem gaat lijken wordt het een mooie meid!
    Karakter is wel moeilijk van hem, heel opvliegerig, maar dat ben ik ook! ;)

16. Niet meer actief

Nou dat is hier ook wel... mijn ex is opzich wel een knappe man om te zien, alleen is hij extreeeeeeeeeeeem ijdel dus hoop dat mijn ventje niet ZO erg wordt...
    Ook is hij erg snel agressief & drinkt teveel.. dat mag dan ook wel weer achterwege blijven :(

Maar qua uiterlijk mag die wel iets van hem weg hebben ;)

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    ja kwa uiterlijk was hij ook niet lelijk ofzo had alleen n beetje flaporen hahaha maar was ook niet echt een type waar ik normaal op zou vallen :D:D naja we zien het wel wat eruit komt rollen he hahahaha als ze maar niet teveel haar heeft ;)

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Mijn ex is gek. Kreeg net een sms: hoe is het met onze kleine meid?
    Het is maar goed dat ik zat, want anders viel ik hard denk ik! ;)

19. Niet meer actief

Huh? Hahaha dat is idd apart :(
    Wat heb je gereageerd?

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Nog niets... :)

Share This Page